اسطوره‌های سابق برزیل در ضیافت صعود آرژانتین

دیدار آرژانتین و کرواسی مهمان ویژه بسیاری داشت که در میان آن ها چند چهره سرشناس برزیلی هم دیده می شد.

اسطوره‌های سابق برزیل در ضیافت صعود آرژانتین

به گزارش زنهار؛ اولین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 را تیم های کرواسی و آرژانتین در ورزشگاه لوسیل برگزار کردند. این دیدار با برتری سه بر صفر شاگردان اسکالونی همراه بود. آنها با شکست دادن حریف مرموز خود که دو بازی قبلی را در ضربات پنالتی پیروز شده بود، جشن صعود به فینال گرفتند؛ جشنی که ستاره‌های قدیمی فوتبال برزیل هم نظاره گر آن از نزدیک بودند.

کرواسی در مرحله یک چهارم نهایی برزیل را شکست داد که اگر این اتفاق رخ نمی داد، شاهد یکی از جذاب‌ترین نیمه نهایی های ممکن در این دوره از جام جهانی بودیم؛ برزیل اما در ضربات پنالتی مغلوب حریف شد تا در شبی که اشک‌های ستارگانش تیتر یک رسانه ها شده بود، حسرت قهرمانی خود را برای چهار سال دیگر تمدید کند.

روبرتو کارلوس، رونالدینیو، کافو، رونالدو و دیدا برزیلی های قدیمی بودند که بازی آرژانتین و کرواسی را به عنوان میهمان ویژه تماشا کردند.

این یک ناامیدی بزرگ برای فوتبال برزیل بود که هوادارانش امید زیادی به تیم این دوره داشتند. آنها اما باید قبول کنند که فوتبال امروز با فوتبال زمان رونالدو، روبرتو کارلوس، رونالدینیو و ... فرق کرده و برای موفقیت نیاز به برنامه و علم بیشتری دارند. ستارهای برزیلی که از آنها صحبت کردیم، میهمانان ویژه بازی آرژانتین و کرواسی بودند.

البته برای آنها سخت بود که انتخاب کنند کدام تیم به فینال راه یابد چرا که هر دو به نوعی دشمنان برزیل به شمار می رفتند؛ تکلیف آرژانتین و دشمنی های قدیمی دو کشور که جداست؛ کرواسی هم به خاطر حذف کردن برزیل، حریف منفور برای فوتبالدوستان این کشور در مقطع فعلی به شمار می رفت که در نهایت نیز مغلوب آرژانتین شد تا به این ترتیب ستاره های سلسائو در ورزشگاه لوسیل برای راهیابی رقیب سنتی خود به فینال، دست بزنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار