لیورپول، جدی‌ترین مشتری ستاره مراکش در جام‌جهانی

ایجنت ستاره تیم ملی مراکش از علاقه باشگاه لیورپول به جذب این بازیکن بعد از درخشش او در جام جهانی خبر داد.

لیورپول، جدی‌ترین مشتری ستاره مراکش در جام‌جهانی

به گزارش زنهار؛ ایجنت سوفیان امرابات مدعی شد که بعد از عملکرد چشمگیر او در جام جهانی 2022، تماس‌های زیادی از سوی باشگاهی اروپایی برای جذب این بازیکن دریافت کرده است. او با این وجود تاکید کرد که امرابات در یک باشگاه قابل احترام – فیورنتینا – حضور دارد و هنوز هیچ مذاکره‌ای برای جدایی یا هر اقدام دیگر صورت نگرفته است.

ستاره 26 ساله مراکش نقش مهمی در تاریخ سازی تیم ملی کشورش در جام جهانی قطر داشته و جای تعجب نیست که اینک باشگاه‌های اروپایی برای جذب او به صف شده باشند.

لیورپول یکی از این باشگاه‌هاست و یورگن کلوپ، سرمربی این باشگاه علاقه زیادی به سبک بازی امرابات و استفاده از او در تیمش دارد.

گزارشی از نشریه اسپانیایی Relevo ادعا می کند که استعدادیاب های لیورپول پس از تماشای عملکرد  امرابات در جام جهانی شگفت زده شده اند - اما آخرین اظهارنظرهای ایجنت این هافبک، آلبرتو فونتانا، حاکی از آن است که همه چیز باید زیر نظر باشگاه فعلی ستاره مراکشی پیش برود.

او گفت: "ما در این مدت تماس های تلفنی زیادی دریافت کرده ایم اما با توجه به قرارداد امرابات با فیورنتینا، به تصمیمات این باشگاه احترام می گذاریم. آنها تصمیم گرفته اند روی او شرط بندی کنند و توریرا را به خدمت نگیرند؛ حتی اگر می شد کنار هم بازی کنند. ما با فیورنتینا رابطه خوب و نزدیکی داریم. علی‌رغم حضور کمرنگ در فوتبال اروپا، آنها باشگاه بسیار قابل احترامی هستند."

انتظار می رود که پروژ تغییرات لیورپول در خط میانی برای فصل آینده، جذب امرابات را هم شامل شود؛ هر چند که هنوز هیچ چیز مشخص نیست و با توجه به سن مناسب این بازیکن و عملکرد قابل توجهش به نظر می رسد که انتقالی گران در انتظار او باشد. پس باید ببینیم در نهایت کدام تیم بیشتر از بقیه سر کیسه را شل خواهد کرد؛ هر چند که ایجنت این بازیکن مدعی شد، هدف اصلی او در این مقطع رقم قرارداد بالا نیست.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار