خوش خبری فتح الله زاده برای استقلالی‌ها

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در آستانه دربی گفت: دربی هیچ وقت قابل پیش بینی نبوده و نیست اما قطعا هر تیمی که روحیه بهتر و مسلط بر بازی باشد برنده دربی است.

خوش خبری فتح الله زاده برای استقلالی‌ها

به گزارش زنهار؛ علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در آستانه دربی گفت: دربی هیچ وقت قابل پیش بینی نبوده و نیست اما قطعا هر تیمی که روحیه بهتر  و مسلط بر بازی باشد برنده دربی است.
علی فتح الله زاده در خصوص شرایط این باشگاه صحبت کرد: 
قرار بود تا قبل از دربی به اعضای تیم استقلال پول دهید. این اتفاق افتاد؟
بله ما از روز گذشته شروع به پرداخت مبلغی از قرارداد خارجی‌های تیم خود کردیم. کادر فنی و بازیکنان خارجی تیم ما پول گرفتند که البته چون ما دلار داشتیم روند پرداخت خارجی‌ها زودتر از داخلی‌های تیم انجام شد.
اعضای داخلی تیم کی پول می‌گیرند؟
به زودی به بقیه اعضای تیم هم پول می‌دهیم. چون پرداخت طلب داخلی‌های تیم باید کارشناسی شود، زمان بر است اما به زودی این اتفاق می‌افتد.
یعنی تا قبل از دربی همه اعضای تیم پول می‌گیرند؟ 
بله حتما. ما بعد از این هم نمی‌گذاریم بازیکنان استقلال بدون پول باشند و حتما یک سازماندهی به مسائل مالی تیم خواهیم داد.
وضعیت محبی چه می‌شود؟ 
با باشگاه سانتاکلارا در حال مذاکره هستیم و اعتقاد داریم کارمان را در پرداخت طلب این باشگاه بدون مشکل انجام دادیم و از این جهت مشکلی پیش نخواهد آمد و به تفاهم‌های لازم هم خواهیم رسید.
شایعاتی مبنی بر مخالفت هیئت مدیره استقلال با دریافت وام برای حل مشکلات مالی مطرح شده بود. در این باره بیشتر توضیح می‌دهید؟
هیئت مدیره استقلال نه تنها مخالف گرفتن وام نبودند، بلکه موافقت خود را با این مسئله اعلام کرده بودند اما متاسفانه شیطنت‌هایی صورت گرفته بود که خبر را معکوس اعلام کرده بودند.
شنیده ایم به ساپینتو گفته اید هر بازیکنی که بخواهد را جذب می‌کنید؟ 
بله ایشان هر لیستی به من بدهند، طبق همان لیست بازیکن می‌گیرم. کار بنده بازیکن گرفتن است و قطعا تلاش می‌کنم، نفرات خوبی جذب تیم شوند.
دربی را در پیش دارید. چه پیش بینی از این بازی دارید؟ 
دربی هیچ وقت قابل پیش بینی نبوده و نیست اما قطعا هر تیمی که روحیه بهتر  و مسلط بر بازی باشد برنده دربی است. 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار