اتلتیکو مادرید در انتظار لوئیز انریکه

ممکن است شاهد حضور لوئیس انریکه، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا، روی نیمکت اتلتیکومادرید باشیم.

اتلتیکو مادرید در انتظار لوئیز انریکه

به گزارش زنهار؛ در شرایطی که به نظر می رسید تیم ملی اسپانیا یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی است، آنها ناباورانه و در ضربات پنالتی مغلوب تیم ملی مراکش شده و در یک هشتم نهایی با تورنمنت وداع کردند. حالا نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد باشگاه اتلتیکومادرید، لوییس انریکه را به عنوان گزینه اول جانشینی دیگو سیمئونه در نظر گرفته است. سرمربی آرژانتینی و فعلی اتلتیکو نتوانست تیمش را راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا کند و حتی آنها موفق به کسب سهمیه لیگ اروپا نیز نشدند.

اخبار حاکی از آن است که شاید دیگو سیمئونه تصمیم بگیرد که یک سال باقی مانده از قراردادش با اتلتیکو را به پایان نرسانده و تیمی که بیش از 10 فصل هدایتش را بر عهده داشته، در این مقطع ترک کند. وضعیت دیگو سیمئونه در این باشگاه پس از احتمال عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل بعد به مخاطره افتاده و احتمال جدایی او وجود دارد.

میگوئل آنخل گیل مارین، مدیر اتلتیکو، اخیرا به تمجید از انریکه پرداخته و گفت: "من او را از نظر شخصی و حرفه ای بسیار دوست دارم. فکر می کنم انریکه استعداد مربیگری در هر تیمی در لیگ ما را دارد." به این ترتیب و در صورت جدایی دیگو سیمئونه، احتمالا شاهد حضور لوییس انریکه روی نیمکت اتلتیکومادرید خواهیم بود. این سرمربی باتجربه بعد از جدایی غیرمنتظره از تیم ملی اسپانیا هنوز با تیمی توافق نکرده، اما احتمال بازگشت او به رده باشگاهی در هفته های پیش رو وجود دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار