مهاجم تیم ملس ایتالیا: حتی یک بازی جام‌جهانی را ندیده‌ام

نیکولو بارلا آنقدر از ناکامی تیم ملی ایتالیا در راهیابی به جام جهانی ناامید است که هنوز یک بازی از جام جهانی را هم تماشا نکرده است.

مهاجم تیم ملس ایتالیا: حتی یک بازی جام‌جهانی را ندیده‌ام

به گزارش زنهار؛ تیم ملی ایتالیا برای دومین دوره متوالی نتوانست به جام جهانی صعود کند و غیبت این تیم بزرگ و فاتح چهار عنوان قهرمانی جهان کاملا محسوس است. نیکولو بارلا، هافبک ارزشمند و و خوش تکنیک اینتر و آتزوری، هنوز غم این ناکامی را حس می کند.

او به گاتزتا دلو اسپورت گفت:«هنوز یک بازی از جام جهانی را هم تماشا نکرده ام. درک نمی کنم چطور ما در این رقابت ها حاضر نیستیم و این ناامیدی رهایم نمی کند. می گویند همه چیز در زمین مشخص می شود ولی از نظر من تیمی که قهرمان یورو یا کوپا آمه‌ریکا می شود، باید در جام جهانی حاضر باشد. ما قهرمان یورو 2020 شدیم و مستحق حضور در جام جهانی بودیم.»

بارلا ادامه داد:«شاید بازی کرواسی و برزیل و دیدارهای یک چهارم نهایی را تماشا کنم و دوست دارم به خاطر مارسلو بروزوویچ، کرواسی قهرمان شود. دوره قبل آنها تا فینال رفتند و به فرانسه باختند و امیدوارم جام امسال به کرواسی برسد. بروزوویچ دوست و هم تیمی‌ام است و معتقدم بهترین هافبک دفاعی دنیا و حتی بالاتر از کاسمیرو است.»

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار