درس عبرت بازیکن استقلال برای گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی هنوز به باشگاه پرسپولیس لیست مازاد نداده و بعید است هیچ بازیکنی را در نیم فصل از تیمش کنار بگذارد.

درس عبرت بازیکن استقلال برای گل‌محمدی

به گزارش زنهار، براساس شنیده‌ها سرمربی پرسپولیس حتی با وجود خرید عیسی آل‌کثیر هم راضی به جدایی حامد پاکدل یا مهدی عبدی نیست.

یحیی گل‌محمدی به عنوان یک مربی با تجربه قصد ندارد تیم‌های رقیب را با لیست مازاد خودش تقویت کند و یک بار این مسیر را با آرمان رمضانی پیموده است!

سرمربی پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیستم، آرمان رمضانی را در لیست مازاد تیمش قرار داد. مهاجمی که از سایپا به پرسپولیس آمد اما موفق نشان نداد.

عملکرد ضعیف آرمان رمضانی باعث شد یحیی گل‌محمدی او را در لیست مازاد تیمش قرار دهد. رمضانی نیز از این فرصت استفاده کرد و در نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیستم به استقلال پیوست. همین مهاجم اما در لیگ بیست و یکم و در اوج رقابت تیم فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی برای قهرمانی در بازی برگشت با پدیده، او گل سه امتیازی به ثمر رساند و نقش مهمی در قهرمانی استقلال داشت.

حالا یحیی گل‌محمدی نمی‌خواهد از یک سوراخ دوباره نیش بخورد. بنابراین هنوز به باشگاه لیست مازاد نداده و بعید است هیچ بازیکنی را در نیم فصل از تیمش کنار بگذارد. او دوست ندارد یک آرمان رمضانی دیگر برای خودش بسازد که به نوعی قهرمانی را در لیگ بیست و یکم از پرسپولیس گرفت!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار