لی کانگ این: متاسفم که حذف شدیم

هافبک کره جنوبی پس از شکست از برزیل و حذف از جام جهانی اعتراف کرد که حریف بسیار بهتر بود و ثابت کرد که کره کار زیادی برای بهتر شدن باید انجام دهد.

لی کانگ این: متاسفم که حذف شدیم

به گزارش زنهار؛ هافبک کره جنوبی پس از شکست از برزیل و حذف از جام جهانی اعتراف کرد که حریف بسیار بهتر بود و ثابت کرد که کره کار زیادی برای بهتر شدن باید انجام دهد.

شب گذشته تیم ملی کره جنوبی با شکست 4-1 برابر برزیل با جام جهانی وداع کرد. کره آخرین امید آسیا بود اما با شکست سنگین برابر سلسائو نتوانست راهی یک چهارم نهایی شود.

لی کانگ این، هافبک تهاجمی کره و باشگاه مایورکا، در پایان بازی گفت:«افسوس که حذف شدیم. هم لحظات خوبی در بازی داشتیم و هم لحظاتی سخت و غیر قابل تحمل. در چهار سال گذشته سخت تلاش کردیم تا تیمی آماده و خوب در جام جهانی داشته باشیم. هدف ما رسیدن به یک چهارم نهایی بود ولی نشد. امیدوارم دوره بعد شادی را به ملت کره تقدیم کنیم.»

ستاره کره در ادامه گفت:«برزیل بسیار برتر از ما بود و نشان داد که ما باید بسیار بهتر از این ها شویم تا شانس صعود به مراحل بالاتر جام جهانی را داشته باشیم. در یک کلام برزیل بسیار بهتر بود و مستحق پیروزی و رفتن به مرحله بعد بودند. طبیعی است که ناراحت باشیم، هرچند از قبل می دانستیم که برابر یکی از مدعیان قهرمانی بازی داریم و اینکه بسیار قدرتمند هستند.»

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار