۲ مقصد بعدی رونالدو، آسیا یا اروپا؟

مقصد بعدی رونالدو می تواند یکی از تیم های نیوکاسل یا النصر عربستان باشد. دو تیمی که در مالکیت صندوق سرمایه گذاری سعودی متعلق به پادشاه این کشور است.

۲ مقصد بعدی رونالدو، آسیا یا اروپا؟

به گزارش زنهار؛ رونالدو منچستریونایتد را ترک کرد و در دو راهی بین نیوکاسل و النصر گیر کرده است.

 باشگاه منچستر یونایتد از رونالدو بابت دو دوره حضور در این تیم و کمک بزرگش به باشگاه تشکر کرد. دوره دوم کریستیانو رونالدو در منچستر به پایان رسید و این را باشگاه منچستر یونایتد در یک بیانیه رسمی اعلام کرد. رونالدو با توافق دو جانبه منچستریونایتد را ترک کرد. باشگاه از او به خاطر مشارکت بی‌ نظیرش در دوره حضور در اولدترافورد و به ثمر رساندن 145 گل در 346 بازی، تشکر کرد و برای او و خانواده‌اش بهترین‌ ها را در آینده آرزو کرد.

اظهارات این بازیکن پرتغالی در مصاحبه با پیرس مورگان، انتقاد شدید از باشگاه، افشای رابطه بد خود با اریک تن هاخ و اتهام به بازیکنان سابق منچستریونایتد، محرک جدایی او بوده است.

به گزارش مارکا آینده کریستیانو، ادامه دادن دوران بازیش در انگلیس به همراه نیوکاسل یا رفتن به النصر عربستان است. مالک هر دو باشگاه محمد بن سلمان پادشاه عربستان است. نیوکاسل در تابستان گذشته به دنبال جذب رونالدو بود و با آغاز نقل و انتقالات زمستانی، باز هم برای به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو که حالا بازیکن آزاد است، تلاش می‌ کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار