حمایت از سیدحسین حسینی بعد از دیدار با انگلیس

کادرفنی و حتی مدیریت استقلال به حمایت از سیدحسین حسینی بعد از دیدار با انگلیس پرداخته‌اند.

حمایت از سیدحسین حسینی بعد از دیدار با انگلیس

به گزارش زنهار؛ با خروج علیرضا بیرانوند از ترکیب تیم ملی ایران در دقایق ابتدایی به دلیل مصدومیت، سیدحسین حسینی این شانس را پیدا کرد تا بازی در جام جهانی را به تجربیات خود اضافه کند.

حسینی را اما می‌توان یکی از بدشانس‌ترین دروازه‌بان‌های تاریخ ایران دانست؛ کاپیتان استقلال در روزی که تیم ملی نمایش خوبی نداشت و در مقابل انگلیس بسیار سرحال بود، 6 بار دروازه‌اش باز  و یک شکست سنگین نصیب تیم ملی شد.

بعد از این بازی انتقادهایی از عملکرد حسینی درون دروازه ایران صورت گرفته است. در چنین شرایطی اما مسئولان باشگاه استقلال به حمایت کامل از کاپیتان خود پرداخته‌اند.

در حاشیه تمرین استقلال، اعضای کادرفنی این تیم گل های خورده ایران را آنالیز کردند و به این نتیجه رسیدند که سیدحسین حسینی مقصر گل‌های خورده نبوده است. کادرفنی استقلال، شب گذشته نیز با حسینی گرفتند و از او و عملکردش مقابل انگلیس حمایت کردند.

در چنین شرایطی علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال به دفاع از کاپیتان تیمش در ترکیب تیم ملی پرداخته است. او گفت:‌«حسینی روی گل‌ها مقصر نبود و هر دروازه‌بان دیگری بود این گل‌ها را دریافت می کرد. به نظرم با مصدومیت بیرانوند باید روحیه حسینی را بالا نگه داریم تا بتواند در برابر ولز و آمریکا بهترین عملکرد را داشته باشد.»

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار