جام‌جهانی؛ ستاره‌های آمریکایی: کاملا آماده هستیم!

بازیکنان مطرح تیم ملی آمریکا از آمادگی بالای خود برای بازی نخست در جام جهانی می گویند.

جام‌جهانی؛ ستاره‌های آمریکایی: کاملا آماده هستیم!

به گزارش زنهار؛ وستون مک‌کنی و سرجینو دست، ستارگان آمریکایی تیم های یوونتوس و میلان اعلام کردند که برای بازی اول مقابل ولز کاملا آماده هستند. آنها روز گذشته در یک نشست خبری حضور پیدا کردند.

مک‌کنی در چند هفته گذشته با یک مصدومیت دست و پنجه نرم کرد. او گفت که در روزهای گذشته و به طور پیوسته، در حال تقویت آمادگی جسمانی خود بوده است.

مک‌کنی گفت: هفته خوبی را پشت سر گذاشتم. از نظر ریکاوری و بهبودی از مصدومیت، در شرایط خوبی قرار دارم. کادرپزشکی تیم ملی و یوونتوس با همدیگر همکاری داشتند تا اطمینان حاصل کنند که من به طور 100 آماده حضور در جام جهانی هستم.

او ادامه داد: من الان با آمادگی کامل اینجا هستم. من چند روزی این مصدومیت را کنترل کردم تا به بهبودی برسم. ما یک بازی دوستانه داشتیم و همه چیز خوب است. من احساس خوبی دارم و خوشحالم که اینجا هستم.

مک‌کنی گفت: به عنوان یک تیم و به عنوان یک گروه، ما همیشه می خواهیم فقط بازی به بازی تمرکز کنیم. بنابراین، مطمئناً با توجه به اینکه ولز اولین حریف ماست، هیچ راهی وجود ندارد که بخواهیم از آنها بگذریم و به دیدارهای دیگر فکر می کنیم. زیرا می دانیم که آنها تیم قدرتمندی هستند.

او اظهار داشت: ما می دانیم که بازی سختی خواهد بود. اما ما قطعاً می خواهیم اولین بازی را ببریم، تا با سه امتیاز از زمین بیرون بیاییم. من فکر می کنم همه بچه‌ها آماده این دیدار هستند، سایر اعضای اجرایی تیم نیز خودشان را برای شروع پیکارها آماده کردند و یک برنامه ریزی منظم را تنظیم کرده اند. بنابراین امیدواریم که ما آن را اجرا کنیم.

سرجینیو دست نیز از خستگی عضلانی رنج می برد، در چند بازی قبلی میلان به میدان نرفت. او اظهار داشت: احساس خوبی دارم. البته بعد از بازی آخر کمی خستگی داشتم. فعلا که همه چیز خوب پیش می رود. آماده بازی هستم.

او ادامه داد: ما هم می‌دانیم که ولز خیلی دوست دارد رو به جلو حرکت کند و به سمت دروازه شما حمله کند. بنابراین فضایی در پشت سر آنها وجود خواهد داشت تا بتوانیم از آن استفاده کنیم.

دست گفت: من فکر می کنم ما باید از این مزیت بهره ببریم، به خصوص از جناحین. هر کسی که در آن پست بازی می کند، چه در دفاع راست یا چپ، فضای زیادی برای استفاده دارد.

 

 

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار