جام‌جهانی؛ قطری‌ها! یار دوازدهم باشید

روزنامه الرایه قطر از هواداران تیم‌ملی این کشور درخواست کرد تا با حضور در استادیوم‌ البیت، نشان بدهند که جام‌جهانی قطر استثنایی است.

جام‌جهانی؛ قطری‌ها! یار دوازدهم باشید

به گزارش زنهار؛ در شرایطی که تنها چند ساعت تا آغاز رسمی رقابت‌های جام جهانی باقی مانده است، روزنامه الرایه قطر با انتشار متنی احساسی خطاب به قطری‌ها از آنها خواست کرد که با حضور در استادیوم‌ البیت، به عنوان یار دوازدهم تیم ملی این کشور، به حمایت از عنابی‌ها بپردازند.

الرایه نوشت: «هواداران وفادار، امشب در ورزشگاه البیت در کنار ما خواهند بود؛ لحظه‌ای تاریخی که هر قطری، عرب و حتی تمام جهان در انتظار آن هستند، افتتاحیه این دوره جام جهانی استثنایی خواهد بود.

جام جهانی تاریخی ما که از ساعت پنج عصر امروز آغاز می‌شود، تصویر دیگری از خلاقیت و خیره‌کنندگی را در مراسم افتتاحیه ارائه خواهد کرد که برای قطری که عادت به ارائه هر چیز استثنایی و خیره‌کننده دارد، تازگی ندارد.

آنچه کشور عزیزمان در برگزاری بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبال جهان ارائه کرد، فراتر از همه انتظارات بود و تمام رکوردها را شکست. اکنون که این رویا به واقعیت تبدیل شده و تا ساعاتی دیگر جام جهانی آغاز خواهد شد، تمرکز همه ما بر روی تیم ملی قطر خواهد بود که این انگیزه را دارد تا در اولین حضور خود در جام جهانی، عملکرد خوبی داشته باشد. تمام عناصر برای موفقیت عنابی‌ها در جام جهانی مهیا است؛ حمایت نامحدود، ثبات فنی و بازیکنانی که در بالاترین سطح خود قرار دارند و این را با قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ثابت کرده‌اند.

تیم ما در ماموریت خود در جام جهانی، به حمایت هواداران وفادارمان نیاز دارد؛ به ویژه در بازی امروز مقابل اکوادور. زیرا پیروزی در این بازی به بازیکنان ما روحیه می‌دهد و راه را برای صعود به دور دوم هموار می‌کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار