بنزما در جام‌جهانی می‌درخشد

ادواردو کاماوینگا، ستاره فرانسوی رئال‌مادرید، می‌گوید کریم بنزما آماده است تا عملکرد خوبی در جام‌جهانی 2022 داشته باشد.

بنزما در جام‌جهانی می‌درخشد

به گزارش زنهار؛ بنزما در چند هفته اخیر نتوانست مانند  گذشته در ترکیب رئال مادرید بدرخشد و مصدومیت‌های متوالی مانع از حضور او در ترکیب این تیم شد. این موضوع نگرانی‌هایی را برای کادر فنی و هواداران تیم ملی فرانسه به وجود آورده بود و حتی باعث شد که تعدادی از هواداران رئال نسبت به این موضوع اعتراض کنند و مدعی شوند که این بازیکن برای این که بتواند آمادگی کاملی برای حضور در جام جهانی داشته باشد از بازی کردن برای رئال خودداری می‌کند. 

حالا به نظر می‌رسد که این مهاجم فرانسوی به صورت کامل بر مصدومیتش غلبه کرده و آماده است تا حضوری قدرتمند در ترکیب تیمش در قطر داشته باشد و به آنها برای دفاع از عنوان قهرمانی کمک کند. 

کاماوینگا در گفتگو با RMC Sport درباره شرایط این بازیکن اظهار داشت:« او هر لحظه بهتر می‌شود. کریم در حال حاضر واقعا بهتر است. من رابطه خیلی خوبی با او دارم و او در زمان پیوستنم به رئال مادرید بسیار به من کمک کرد.»

این ستاره جوان رئال با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت بنزما در قطر اضافه کرد:« او بازیکن بسیار خوبی است که شایستگی تمام اتفاقاتی که برایش رخ می‌دهد را دارد. من امیدوارم که او بتواند در قطر هم خوب بازی کند و در جام جهانی بدرخشد.»

فرانسه امسال نیز در کنار تیم ملی برزیل و همچنین تیم ملی آرژانتین یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی است. 

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار