جزئیات جدایی رونالدو از منچستریونایتد

ریو فردیناند، هم‌تیمی سابق کریس رونالدو، معتقد است رابطه این ستاره پرتغالی و یونایتد به پایان رسیده است و مصاحبه اخیر او، برای جدایی‌اش از این باشگاه برنامه‌ریزی شده بود.

جزئیات جدایی رونالدو از منچستریونایتد

به گزارش زنهار؛ ریو فردیناند دوست و همبازی سابق رونالدو در یونایتد، در طول این سالها بزرگترین حامیِ او در رسانه ها بوده و تحت بدترین شرایط و بیشترین فشارهای وارده بر CR7، همیشه از او حمایت کرده و دیدگاه مثبتی نسبت به حضور فوق ستاره پرتغالی در یونایتد داشته است.

با این وجود فردیناند معتقد است که رونالدو با ترتیب دادنِ این مصاحبه جنجالی، پل های پشت سرش در یونایتد را خراب کرده و رابطه عاشقانه خودش با منچستریونایتد پایان داده است. مدافع انگلیسی در همین مورد نگاهی به تاریخ باشگاه انداخته و اشاره ای به دلیلِ خروج روی کین و دیوید بکام از یونایتد کرده است. 

فردیناند در پادکست Vibe with Five که متعلق به خودش است در این رابطه اظهار نظر کرده و گفته:"من در رختکن یونایتد با فن‌نیستلروی، روی کین، دیوید بکام و یاپ استام بازی کردم. چهار بازیکنی که رفتار پرخاشانه کمرنگ تری نسبت رونالدو داشتند و دیگر هرگز پیراهن یونایتد را نپوشیدند.

وقتی می گویید به مربی احترام نمی گذارید، من فکر نمی کنم دیگر راهی برای  بازگشت وجود داشته باشد. آیا باشگاه این اجازه را می دهد تا رونالدو برگردد و اریک تن هاخ را تضعیف کند؟ آنها اینکار را نمی کنند."

ریو فردیناند ادامه داد:"این رابطه عاشقانه ایی که کریستیانو با منچستریونایتد داشته از نظر من تمام شده است." فکر نمی‌کنم راه بازگشتی وجود داشته باشد، فکر نمی‌کنم باشگاه او را بخواهد و فکر نمی‌کنم که رونالدو هم بخواهد برگردد. تمام این سناریو به همین خاطر ساخته شده است. تا این مصاحبه من از کریس دفاع می‌کنم و می گویم که منچستریونایتد، برای برقراری ارتباطی بهتر با سایرین، مسئولیت بزرگی خواهد داشت. " 

با وجود این هیاهو، رونالدو با انتشار پستی در صفحه شخصی خودش اعلام کرده که تمام تمرکزش بر روی تیم ملی پرتغال و تنها هدف فعلی اش، خوشحال کردن مردم پرتغال است.

 

 

 

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار