استقلال هیچ انتخاب دیگری ندارد!

به نظر می رسد، سفر به امارات تنها گزینه استقلال در تعطیلات لیگ برتر به خاطر برگزار جام‌جهانی در دوحه است.

استقلال هیچ انتخاب دیگری ندارد!

به گزارش زنهار؛ علی فتح‌الله‌زاده از مخالفت شورای برون مرزی با سفر تیم استقلال به کشورهای خارجی برای برپایی اردوی تدارکاتی خبر داده است و گفته سفر به امارات فرق می کند، چون قرار است، آبی پوشان بازی دوستانه انجام دهند. این در حالی است که پیش تر گفته شد، شورای برون مرزی با سفر تیم استقلال به پرتغال موافقت کرده است اما باشگاه به دلیل مشکلات مالی مایل به اجرای این برنامه نیست. مشکلاتی که موجب شد تا استقلالی ها قید سفر به ترکیه را هم بزنند و حالا تنها برنامه ای که پیش روی استقلالی هاست، سفر به امارات برای شرکت در یک تورنمنت چهارجانبه است.

باشگاه استقلال آنطور که از شواهد امر پیداست با بحران مالی مواجه شده و علی فتح الله زاده در تلاش است، قدری از این مشکلات را دست کم در روزهای پیش رو حل کند تا تیم بدون دغدغه برای دربی تلاش کند. از زمان روی کار آمدن علی فتح الله زاده هنوز مبلغی از قرارداد بازیکنان پرداخت نشده و از سویی پاداش قهرمانی در سوپر جام هم مانده است.

تمرینات تیم استقلال از جمعه هفته جاری در تهران از سر گرفته می شود و  در صورتی که سفر استقلال به امارات نهایی شود، شاگردان ریکاردو ساپینتو در پایان دهه اول آذر ماه راهی دبی خواهند شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار