دو بازمانده ی بزرگ لیست تیم ملی برای حضور در جام جهانی

یک پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید کارلوس کی‌روش می‌توانست از بازیکنان لیگ برتری بیشتری برای حضور در جام‌جهانی دعوت کند.

دو بازمانده ی بزرگ لیست تیم ملی برای حضور در جام جهانی

به گزارش زنهار؛ فرشاد فلاحت‌زاده، پیشکسوت فوتبال ایران درباره لیست ۲۵ نفره تیم ملی که با نظر کارلوس کی‌روش انتخاب شده است، اظهار کرد: آقای کی‌روش تجربه بالایی دارد. او مدت‌ها با تیم کار کرده، بازیکنان را مورد ارزیابی قرار داده و بهترین نفرات را انتخاب می‌کند. در لیست تیم ملی چهار دروازه‌بان حضور دارند که فکر می‌کنم نیاز نباشد و بهتر است که یک بازیکن جایگزین شود. اگر بازیکنان بیشتری از لیگ برتر می‌آمدند، انگیزه بیشتری برای بازیکنان داخلی به وجود می‌آمد. 

او در پاسخ به این سوال که جای چه بازیکنانی در لیست تیم ملی خالی است؟ ‌خاطرنشان کرد: بازیکن زیاد است. امید نورافکن که جزو خط خورده‌های تیم ملی بود، ‌می‌توانست در لیست تیم ملی حضور داشته باشد. محمد محبی را هم جزو بازیکنانی می‌دانم که کیفیت خوبی دارد و فصل خوبی با استقلال داشت. اگر این بازیکنان دعوت نشوند، مقداری انگیزه‌های خود را از دست می‌دهند چون هدف هر بازیکن حضور در جام جهانی است. بازیکن زحمت می‌کشد تا در لیست نهایی حضور داشته باشد.

فلاحت‌زاده درباره شرایط تیم ملی در بازی‌های دوستانه و تقابل ملی‌پوشان مقابل تیم ملی نیکاراگوئه هم گفت: در بازی تیم ملی با نیکاراگوئه، بازیکنان تیم ملی نتوانستند عملکرد ایده‌آلی داشته باشند. توقع من خیلی بیشتر از این‌ها بود اما روز تیم ملی نبود و شاید تیم از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار نداشت و این‌ها جزو دلایلی بود که باعث شد نتیجه بازی اینگونه رقم بخورد. در بازی مقابل تونس در قطر، تیم ملی همه نفرات خود را در اختیار دارد و بهترین زمان است که سرمربی ترکیب اصلی خود را به دست بیاورد و تیم ملی محک جدی بخورد.

این پیشکسوت فوتبال ایران درباره شرایط تیم ملی در جام جهانی و تقابل با تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز نیز گفت: امسال تنها سالی است که اگر تیم ملی باهوش عمل کند، می‌تواند به دور بعدی جام جهانی صعود کند. اگر بتوانیم جلوی آمریکا و ولز موفق عمل کنیم و در برابر انگلیس بتوانیم نتیجه مساوی بگیریم، می‌توانیم از گروه خود صعود کنیم و امیدوارم که این اتفاق برای ملی‌پوشان رقم بخورد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار