شگفتی در تیم ملی آمریکا رقم خورد

حذف نام استفن به عنوان بزرگ‌ترین شگفتی لیست تیم‌ملی آمریکا یاد می‌شود.

شگفتی در تیم ملی آمریکا رقم خورد

به گزارش زنهار؛ برهالتر در حالی لیست 26 نفره تیم ملی امریکا برای حضور در جام جهانی 2022 را اعلام کرد که دروازه بان سیتی جایی در آن نداشت. این مربی ترجیح داد با حذف نام زک استفن سه دروازه بان دیگر به نام های مت ترنر، شان جانسون و اتان هوروات را به قطر ببرد.

سرمربی تیم ملی امریکا بعد از اعلام لیست نفرات منتخب خود، به دفاع از خط خوردن استفن پرداخته و سه دروازه بان دعوت شده به تیمش را دارای استانداردهای لازم دانست که از آمادگی قابل قبولی برخوردار هستند.

استفن از سال 2020 به جایگاهی ثابت در تیم ملی کشورش دست یافت. او ذخیره ای مطمئن برای ادرسون در سیتی بود اما برای داشتن فرصت بازی بیشتر در سال جام جهانی به صورت قرضی راهی میدلزبورو شد. این اما کافی نبود و حالا جایگاه استفن به ترنر واگذار شده است.

تیم ملی امریکا به عنوان یکی از سه همگروهی ایران، روز هشتم آذر ماه مقابل ملی پوشان کشورمان صف آرایی خواهد کرد و باید دید برهالتر کدام یک از سه دروازه‌بان خود را مقابل شاگردان کی‌روش به میدان خواهد فرستاد. ترنز در فیفا دی دوم دو بازی مقابل ژاپن و عربستان برای امریکا انجام داد و در یک بازی کلین شیت کرد.

او طی یک ماه اخیر در چهار بازی آرسنال به میدان رفت اما در طول فصل هیچ گاه نتوانست به جایگاه اول رمزدیل حمله کند.   ترنر حالا جانشین استفنی خواهد شد که شاید خودش هم تصور نمی کرد در آستانه شروع جام جهانی از لیست تیم ملی کشورش خط بخورد. 

استفن 29 ساله برای حضور در جام جهانی قطر برنامه های ویژه ای داشت. او با درخشش در دور انتخابی از بی‌تابی خود رای حضور در بزرگترین رویداد فوتبال ی دنیا خبر داد اما در نهایت به خط خورده بزرگ تیمش تبدیل شد تا جام جهانی را از کنار گود تماشا کند. حالا باید دید که این تصمیم سرمربی امریکا به نفع تیمش خواهد بود یا خیر.

 

 

 

 

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار