اعلام فهرست نهایی تیم ملی با یک سورپرایز

بر حسب عملکرد بازیکنان و سلیقه کارلوس کی‌روش می‌توان حدس زد که قریب به ۲۲ بازیکن ایرانی به طور قطعی در ترکیب تیم ملی ایران خواهند بود.

اعلام  فهرست نهایی تیم ملی با یک سورپرایز

به گزارش منیبان، در‌این‌بین، اگر امید ابراهیمیِ باتجربه در بازی با نیکاراگوئه مصدوم نمی‌شد، این تعداد را می‌شد ۲۳ نفر اعلام کرد. اگر چنین موضوعی قطعی باشد، آن وقت پرسش درباره حضور احتمالی چهار بازیکن دیگر در تیم ملی باقی می‌ماند. درباره همین چهار نفر هم نیاز به گمانه‌زنی چندان زیادی نیست؛ چون تقریبا سه نفر از آن‌ها مهره‌هایی هستند که احتمالا به جام جهانی می‌روند و فقط شاید یک سورپرایز در فهرست نهایی تیم ملی وجود داشته باشد

 

تیم ملی فوتبال ایران قرار است روز ۳۰ آبان در قطر و در جریان اولین بازی مرحله گروهی‌اش در جام جهانی به مصاف انگلیس برود. با وجود آنکه زمان زیادی تا شروع این بازی باقی نمانده، کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی ایران، هنوز فهرست ۲۶‌نفره تیم ملی برای جام جهانی را اعلام نکرده و بسیاری منتظر هستند مسافران قطعی ایران در جام جهانی را بشناسند. البته این انتظار چندان اثری هم ندارد؛ چون بر حسب عملکرد بازیکنان و سلیقه کارلوس کی‌روش می‌توان حدس زد که قریب به ۲۲ بازیکن ایرانی به طور قطعی در ترکیب تیم ملی ایران خواهند بود. در‌این‌بین، اگر امید ابراهیمیِ باتجربه در بازی با نیکاراگوئه مصدوم نمی‌شد، این تعداد را می‌شد ۲۳ نفر اعلام کرد. اگر چنین موضوعی قطعی باشد، آن وقت پرسش درباره حضور احتمالی چهار بازیکن دیگر در تیم ملی باقی می‌ماند. درباره همین چهار نفر هم نیاز به گمانه‌زنی چندان زیادی نیست؛ چون تقریبا سه نفر از آن‌ها مهره‌هایی هستند که احتمالا به جام جهانی می‌روند و فقط شاید یک سورپرایز در فهرست نهایی تیم ملی وجود داشته باشد؛ سورپرایزی که البته مثل سه گزینه احتمالی باقی‌مانده، شانس چندانی برای حضور در ترکیب و بازی در جام جهانی نخواهند داشت.

ناگفته پیداست که در فوتبال امری صددرصدی وجود ندارد و این فهرست علاوه بر آنکه می‌تواند در تضاد با اندیشه‌های کارلوس کی‌روش باشد، در شرایطی است که مصدومیت لحظه‌ای گریبان بازیکنان را نگیرد. کی‌روش امید ابراهیمی را روز پنجشنبه از دست داده و نگران این هفته فوتبال اروپاست و دلش نمی‌خواهد لژیونر جدیدی به فهرست مصدومانش اضافه شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار