رویارویی مسی و رونالدو در فینال جام‌جهانی

این دوره از بازی‌های جام‌جهانی برای لیونل مسی و کریستیانو رونالدو و هواداران این دو فوق‌ستاره جهان فوتبال به طور ویژه‌ای مورد توجه است چرا که به احتمال زیاد آخرین حضور لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در رقابت‌های جام‌جهانی خواهد بود و شرایط سنی کار را برای حضور آن‌ها در دوره‌های بعدی دشوار می‌کند.

رویارویی مسی و رونالدو در فینال جام‌جهانی

به گزارش زنهار؛ کریستیانو رونالدو به عنوان کاپیتان تیم ملی پرتغال سابقه قهرمانی در رقابت های یورو 2016 را دارد اما هرگز در جام های جهانی عملکردی در حد قهرمانی نداشته است. پرتغال در این دوره از بازی ها در گروه H با تیم ملی غنا، اروگوئه و کره جنوبی همگروه شده است.

لیونل مسی به عنوان کاپیتان تیم ملی آرژانتین سابقه قهرمانی در رقابت های کوپا آمه ریکا را دارد اما او هم هرگز نتوانسته در بازی های جام جهانی به قهرمانی برسد یا عملکردی در حد و اندازه های قهرمانی داشته باشد. مسی یک بار در سال 2014 به فینال جام جهانی رسید اما آرژانتین در آن دوره مقابل آلمان در فینال شکست خورد.

آرژانتین در این دوره از بازی ها در گروه C با مکزیک، عربستان و لهستان هم گروه است و باید دید که چه عملکردی خواهد داشت.

شرایط جدول ها و گروهی که آرژانتین و پرتغال در آن قرار گرفته اند به شکلی است که فقط در صورتی که پرتغال و آرژانتین هر دو صدرنشین گروه خود شوند، احتمال رویارویی آن ها در فینال وجود خواهد داشت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار