کی‌روش حال رامین رضاییان را بدجور گرفت!

کارلوس کی‌روش در تمرین تیم‌ملی پیش از دیدار با نیکاراگوئه تاکید زیادی بر رعایت جزییات داشت.

 کی‌روش حال رامین رضاییان را بدجور گرفت!

به گزارش زنهار، تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار دوستانه با نیکاراگوئه برگزار شد. در این تمرین کارلوس کی‌روش برای دقایقی با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

بازیکنان حاضر در اردو، در ابتدا زیر نظر دستیاران کی روش بدن خود را گرم کردند. سپس برنامه‌های مختلف اعم از دویدن‌های سرعتی و شوت زدن به دروازه‌ها شروع شد.

کی‌روش در طول تمرین در مرکز زمین حضور داشت و کوچک‌ترین نکات را هم به بازیکنان خود گوشزد می‌کرد.

پس از گذشت یک ساعت از تمرین، بازیکنان اطراف کی‌روش گرد آمدند و او برای بازیکنان صحبت کرد.

در ادامه تمرینات ‌تاکتیکی تیم ملی آغاز شد و در این بخش کارلوس کی‌روش باز هم از روزبه چشمی به عنوان مدافع بهره برد. این اتفاق در حالی رخ داد که چشمی در تیم باشگاهی خود، هافبک دفاعی است.

ابوالفضل جلالی در این تمرین بدون مشکل حضور داشت. او در روزهای نخست به علت کسالت غایب بود.

در حین انجام تمرین تاکتیکی مرتضی پورعلی‌گنجی از ناحیه مچ پا مصدوم شد و از زمین بیرون رفت. دکتر خانلری، پزشک تیم ملی به بررسی پای این بازیکن پرداخت و در نهایت پورعلی‌گنجی به تمرین بازگشت.

کی‌روش در این تمرین تاکید بسیاری روی توپ‌های دوم در هنگام حملات داشت. او به بازیکنانش گفت که اگر توپ دوم را از دست بدهند ضد حمله می‌خورند.

در این تمرین کی‌روش بعد از چند مرتبه انتقاد از سانترهای رضاییان با داد و فریاد به او گفت: "فکر کردی کی هستی؟ رامین هستی؟ فقط به فکر سانتری اما چارچوب را نگاه نمی‌کنی!"

کی‌روش که امروز جدیت بسیاری در هنگام تمرین داشت، به بازیکنان تیم ملی تشر زد و خطاب به آن‌ها گفت که "اصلا به فکر دستورات نیستید و دقت نمی‌کنید!"

تمرین امروز بعد از حدود دو ساعت به پایان رسید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار