داستانِ رئال و هازارد به پایان رسید

وینگر بلژیکی جایی در تفکرات کارلو آنچلوتی ندارد و باشگاه مادریدی در ژانویه پیش رو،اجازه خروج او را صادر می کند.

داستانِ رئال و هازارد به پایان رسید

به گزارش زنهار؛ شماره 10 درخشانِ استمفوردبریج، پس از انتقال 100 میلیون پوندی به سانتیاگو برنابئو نتوانست در لباس شماره 7 کهکشانی ها به درخشش خود ادامه دهد و مصدومیت های بی وقفه، هازارد را از سطح اول فوتبال اروپا دور نگه داشت.

با وجود اینکه مصدومیت مچ پای هازارد بهبود یافته، اما همچنان کارلو آنچلوتی به او اعتقادی ندارد و بازیکنانی نظیر رودریگو، وینیسیوس جونیور، مارکو آسنسیو و کریم بنزما به او ترجیح داده می شوند.

در پی این اتفاقات، روزنامه اسپانیایی مارکا ادعا می کند که رئال مادرید به هازارد چراغ سبز نشان داده تا در زمستان به دنبال جدایی باشد، چون او آینده ای در این باشگاه تحت هدایت آنچلوتی ندارد.

طبق این گزارش، هازارد ظاهراً شانسی برای بازگشت به تفکرات مربی ایتالیایی ندارد و این وینگر می‌داند که درهای خروج از باشگاه به روی او باز است.

ظاهراً فلورنتینو پرز هم به توانایی های ملی پوش بلژیکی اعتقادی ندارد و معتقد است که خروج هازارد از رئال، برای هر دو طرف بهترین اتفاق خواهد بود.

ادن هازارد تا تابستان 2024 با رئال قرار دارد و با توجه به حقوق 20 میلیون یورویی که در سال دریافت می کند، علاقه ای به جدایی از برنابئو نشان نداده است.

در نتیجه رئال مادرید نیز بازیکن را مجبور به خروج از باشگاه نمی کند، اما آنها به صراحت به هازارد اعلام کرده اند که وضعیت نیمکت نشینی اش در آینده تغییری نمی کند و شرایط به همین منوال خواهد بود.

ادن هازارد در  72 بازی که  برای رئال مادرید در طول سه فصل گذشته به میدان رفته، فقط 7 گل به ثمر رسانده و 72 بازی دیگر را به دلیل مصدومیت یا بیماری از دست داده است.

هازارد علیرغم مشکلات مصدومیتش، دوران پرافتخاری را در رئال گذرانده و به عنوان بازیکنی نیمکت نشین موفق شده، شش جام از جمله دو قهرمانی لالیگا، یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، یک سوپرکاپ یوفا و دو سوپرکاپ اسپانیا را در کارنامه اش ببیند.

اگر هازارد در ژانویه تصمیم به جدایی از رئال بگیرد، می توان استون ویلا را یک مشتریِ جدی برای وینگر بلژیکی دانست که در این صورت، مجددا شاهد حضور او در پریمیرلیگ خواهیم بود.

 

 

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار