کلوپ:

زبان انگلیسی‌ام برای ستایش صلاح کافی نیست

امشب سیزدهمین بازی خود در لیگ برتر را با یک پیروزی مهم پشت سر گذاشت و در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر موفق شد شاگردان آنتونیو کونته را 2-1 شکست دهد.

زبان انگلیسی‌ام برای ستایش صلاح کافی نیست

به گزارش زنهار؛ لیورپول بعد از دو باخت پیاپی در هفته‌های گذشته مقابل ناتینگهام فارست و لیدز از نظر روحی به پیروزی در این بازی نیاز مبرم داشت و به لطف درخشش محمد صلاح و دو گل او موفق شد بر تاتنهام پیروز شود.

یورگن کلوپ در پایان بازی در یک مصاحبه خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

- درخشش محمد صلاح

انگلیسی من آنقدر خوب نیست که بتوانم حق مطلب را در حق صلاح ادا کنم و بگویم او چقدر خوب است. یک تیم به کسی نیاز دارد که بتواند موقعیت‌ها را تمام کند و این کار را نه یک بار بلکه به دفعات انجام بدهد. ما چنین کسی را داریم: محمد صلاح. اشتیاق او و پشتکارش بی‌نظیر است. امروز شاهد یک بازی در کلاس جهانی از صلاح بودیم.

- پیروزی مقابل تیم خوبی مثل تاتنهام

تاتنهام این فصل به خاطر بازگشت‌هایش معروف است. آنها در این بازی هم شانس این را داشتند که برای ما مشکلات بزرگی درست کنند و همین کار را کردند. ولی ما موفق شدیم بر مشکلات غلبه کنیم و این از همه چیز مهمتر است.

- رابطه یورگن کلوپ و لیورپول

رابطه من و لیورپول آنقدر مستحکم است که فکر نکنم از این بیشتر امکان داشته باشد. ارتباط من با این شهر و این باشگاه فوتبال همیشگی است و هرگز قطع نخواهد شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار