عربستان با نتایج شگفت‌انگیز در راه جام جهانی

شاگردان هروه رنار موفق به کسب پیروزی مقابل تیم ملی ایسلند شدند.

عربستان با نتایج شگفت‌انگیز در راه جام جهانی

به گزارش زنهار؛ تیم ملی فوتبال عربستان در ادامه روند آماده‌سازی خود در راه جام جهانی قطر و انجام دیدارهای تدارکاتی، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی مقابل تیم ملی ایسلند قرار گرفت.

سعودی‌ها که در بازی‌های دوستانه اخیرشان در اردوی امارات هیچ شکستی نداشته و در سه مسابقه متوالی یک پیروزی و دو مساوی داشتند، امروز هم توانستند به یک برد دیگر مقابل حریف اروپایی خود دست پیدا کنند.

تیم ملی عربستان که بازی بهتری از ایسلند به نمایش گذاشته بود، در دقیقه ۲۶ روی ارسال محمد البریک از جناح چپ زمین به مقابل تیرک دوم و ضربه سر سعود عبدالحمید به گل اول رسید و از حریف خود پیش افتاد.

سعودی‌ها در دقیقه ۱+۴۵ سلمان الفرج، کاپیتان و ستاره خود را به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه کتف از دست دادند، اما با این وجود موفق شدند برتری خود مقابل ایسلند را تا پایان بازی حفظ کنند.

تیم ملی عربستان که در پنج دیدار دوستانه گذشته‌اش یک پیروزی مقابل مقدونیه شمالی و چهار تساوی برابر اکوادور، آمریکا، آلبانی و هندوراس داشت، امروز هم به روند شکست‌ناپذیری خود ادامه داد و با یک گل از سد ایسلند گذشت.

شاگردان هروه رنار که در دیدارهای دوستانه خود موفق ظاهر شده‌اند و باید دو بازی تدارکاتی دیگر هم برابر پاناما و کرواسی انجام بدهند، در گروه C جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حریف تیم‌های آرژانتین، لهستان و مکزیک خواهند بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار