کی‌روش روزی 4-3 ساعت می‌خوابد

ملی‌پوش تیم سپاهان اصفهان معتقد است که با وجود امکانات کمتر نسبت به همگروهی‌های جام‌جهانی، می توان با یکسری کارها، نتیجه لازم را گرفت.

کی‌روش روزی 4-3 ساعت می‌خوابد

به گزارش زنهار؛ امید نورافکن با حضور در لیست نهایی کی‌روش اولین جام جهانی رده سنی بزرگسالان را در 25 سالگی تجربه خواهد کرد. او در گفت و گویی با ویژه برنامه جام جهانی در خصوص شرایط خود و تیم ملی بعد از حضور کی روش صحبت و تاکید کرد که مثل همه بازیکنان، برای حضور در لیست و ترکیب نهایی تلاش می کند.

بخش های مهم صحبت های این بازیکن را در ادامه بخوانید:

اگر تیم باشیم می‌توانیم نتایج خوب بگیریم

بازی هایی که در لیگ ایران برگزار می شود با بازی های جام جهانی کاملا متفاوت است. نیاز به تمرکز بالا، یکدلی و بیشتر کردن حس تیم بودن داریم. مطمئن هستم اگر تیم قدرتمندی باشیم در جام جهانی می توانیم خودی نشان دهیم. این یک واقعیت است که انگلیس، ولز و امریکا تیم های بزرگی هستند و از هر لحاظ امکاناتی و سخت افزاری، همه جوره بهتر از ما هستند ولی بازهم می گویم که اگر تیم باشیم نتایج خوبی خواهیم داشت.

کی‌روش روزی 4-3 ساعت می خوابد 

او با ابراز خوشحالی از بازگشت کی‌روش گفت: از وقتی که آقای کی‌روش برگشتند، از لحاظ تیمی، بازیکنان وظایف خود را انجام می دهند. یکدلی و نظم خیلی بیشتر شده است. مثلا هر بازیکنی روی کار خود تمرکز دارد و کارش فقط بازی کردن است. این مطمئنا در آینده به بازیکنان و کل تیم کمک می کند. کی‌روش در دنیا فرد شناخته شده ای است. هر کجای دنیا که بروی با توجه به شخصیت و رزومه ای که دارد یک انرژی به بازیکنان تزریق شود و من به شخصه این انرژی را از او دریافت می کنم. شنیدم که ایشان با وجود این همه موفقیت در 24 ساعت فقط 4-3 ساعت می خوابد. این یک درس برای ماست.

غیبت در اردوی اتریش کارم را سخت کرد

با توجه به اینکه به خاطر مشکل ویزا در اردوی اتریش نبودم یک مقدار کارم سخت است. به همین دلیل برای شخص من درک تاکتیک مورد نظر کی‌روش سخت شده است. ولی خدا را شکر بازی های دوستانه قبل از جام جهانی، خیلی می تواند به من سایر بازیکنان کمک کند.

کی‌روش همیشه کاریزماتیک است

ایشان همیشه به خاطر رفتاری که دارد انسان جذابی است. کاریزمای کنار زمین و نحوه رفتار با بازیکنان در کنار رزومه ای که دیگر کاملا مشخص است باعث شده تا از کار کردن دوباره با این مربی خیلی خوشحال باشم. به دنبال این هستیم که بیشتر یاد بگیریم و در جام ملت های بعدی و این جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم. انشالله که بتوانیم در جام ملت های آسیای بعدی حتی قهرمان شویم.

برگزاری جام جهانی در قطر به نفع ایران است

نورافکن برگزاری جام جهانی در قطر را به نفع ایران دانسته و تاکید کرد: کشور ما در قاره آسیاست و مطمئنا برگزاری جام در یک کشور آسیایی به نفع ماست. بارها در عرصه باشگاهی در این کشور حضور یافتیم و می دانیم که هوایش تقریبا شبیه کیش است. اگر بتوانیم تدارک حضور هواداران را ببینیم از انرژی آنها هم می توانیم به نفع خود استفاده کنیم.

با هم تیمی‌ها نه بلکه به فکر رقابت با حریفان هستم

حضور نفراتی چون خود نورافکن، امیری، جلالی، حاج صفی و محمدی انتخاب گزینه نهایی برای دفاع چپ تیم ملی را خیلی سخت کرده است. امید در واکنش به این موضوع گفت: همه بازیکنان تلاش می کنند که در لیست اصلی و ترکیب تیم ملی باشند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. البته هدف اصلی من رقابت با هم تیمی خودم نیست. هدف اصلی من این است که در حد توانم عملکرد خوبی داشته باشم. سعی می کنیم که متحد باشیم و به شکست دادن حریف فکر کنیم. اصلا به رقابت با هم تیمی های خود فکر نمی کنم، در نهایت مربی انتخاب می کند و من هم سعی می کنم که تمام تلاشم را به کار بگیرم چون از این نوع رقابت ها زیاد خوشم نمی آید.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار