سرنوشت گران‌ترین پرتغالی تاریخ

در روزهای تیره‌وتار اتلتیکو، ژوائو فلیکس ستاره جوان و با استعداد پرتغالی روزهای خوبی را در این تیم سپری نمی‌کند؛ مشکلاتی که از اختلافاتش با سیمئونه نشات می‌گیرد.

سرنوشت گران‌ترین پرتغالی تاریخ

به گزارش زنهار؛ در روزهای تیره‌وتار اتلتیکو، ژوائو فلیکس ستاره جوان و با استعداد پرتغالی روزهای خوبی را در این تیم سپری نمی‌کند؛ مشکلاتی که از اختلافاتش با سیمئونه نشات می‌گیرد.

با درخشش ژوائو فلیکس در لیگ پرتغال مشتریان زیادی به سراغ او آمدند و در نهایت دیه‌گو سیمئونه باشگاه اتلتیکو را قانع کرد تا سر کیسه را شل کند تا مستعدترین بازیکن حال حاضر پرتغال را به خدمت بگیرند.

او در سال 2019 با مبلغ 127 میلیون یورو به پایتخت اسپانیا رفت تا هواداران این تیم به داشتن یک فوق‌ستاره جدید امیدوار شوند. ژوائو فلیکس با سرعت، تکنیک و قدرت حمل توپ بالایی که دارد، هواداران اتلتی را شیفته خود کرد و تبدیل به یک شماره 7 محبوب در واندا متروپولیتانو شد.

او در فصل 2021/21 نقشی موثر در قهرمانی لالیگا ایفا کرد و با حضور در 31 بازی، توانست 7 گل و 6 پاس گل به نام خود ثبت کند.

اما او اکنون در چهارمین فصلی که لباس اتلتیکو را بر تن می کند، نظاره گر روزهایی ناامیدکننده برای تیمش است و طبیعتا در این شرایط نمی تواند توانایی هایش را به نمایش بگذارد.

او در 6 دیدارِ اخیر لالیگا، فقط 71 دقیقه فرصت بازی پیدا کرده و ظاهرا دیگو سیمئونه اعتمادش را به این ستاره پرتغالی از دست داده است.

پس از حذف مادریدی‌ها از مرحله گروهی چمپیونزلیگ، شایعات داغی درباره آینده این ستاره جوان مطرح شد و گفته می‌شود که حتی منچستریونایتد آماده است تا در همین ژانویه او را به خدمت بگیرد.

یونایتد در دوران هدایت ژوزه مورینیو خواهان این ستاره تکنیکی بود اما او در نهایت با انتقالی خیره کننده راهی واندا میتروپولیتانو شود. ولی اگر شرایط به همین شکل پیش برود، بعید نیست که او را خیلی زود در پیراهن دیگری ببینیم؛ مثلا با پیراهن شیاطین سرخ و شماره 7که در تابستان آینده با جدایی رونالدو می‌تواند صاحب جدیدی پیدا کند.

 

 

 

 

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار