اتحاد نکونام-کی روش؟ شاید وقتی دیگر

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: نمی دانیم با چه زبانی اعلام کنیم که قضیه حضور جواد نکونام در تیم ملی تمام شده است.

اتحاد نکونام-کی روش؟ شاید وقتی دیگر

به گزارش زنهار؛ حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به احتمال حضور جواد نکونام در تیم ملی با پیشنهاد کارلوس کی روش و جدایی از فولاد گفت: همه می‌دانند کی روش خواهان نکونام بود. اولین کسی بودم که با نکونام جلسه گذاشتم و پرسیدم آیا برنامه‌ای برای پیوستن به تیم ملی داری که محکم گفت "نه، قول داده‌ام با فولاد باشم و در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر بازی‌های خوبی داشته باشیم".

مدیرعامل باشگاه فولاد ادامه داد: همان موقع اعلام کردم نکونام برنامه‌ای برای رفتن ندارد ولی چند بار و هر بار قبل از هر بازی مهم فولاد از قول فدراسیون بحث نکونام شد و تیم ما از نظر روحی تحت تاثیر قرار می‌گرفت. بازیکنان نگران بودند و سئوال می‌کردند "آیا جدایی نکونام و حضورش در تیم ملی صحت دارد و چه کسی به جای او می‌آید. " اینها دغدغه‌هایی بود که تیم را با چالش مواجه کرد ولی دنبال بهانه نیستیم. نتایج خوبی نگرفتیم. قول دادیم جبران کنیم و جایگاه را در جدول لیگ برتر ارتقا بدهیم.

گرشاسبی همچنین در یک گفتگوی دیگر آب پاکی را روی دست فدراسیون فوتبال ریخت و گفت: نمی‌دانیم با چه زبانی اعلام کنیم که این قضیه -حضور نکونام در تیم ملی- اصلاً تمام شده است.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر انتخاب دستیار ایرانی دیگر برای کی روش، گفت: این را فدراسیون باید جواب بدهد ولی صحبتی که داشتیم این بود که نکونام در فولاد می‌ماند و ادامه می‌دهد.

 

 

 

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار