ساپینتو کشف فرهاد مجیدی را بیرون می اندازد!

به نظر می‌رسد اولین خروجی استقلال در نیم فصل دروازه بان جوان این تیم باشد؛ او می‌خواهد به تیمی برود که بازی کند.

ساپینتو کشف فرهاد مجیدی را بیرون می اندازد!

به گزارش زنهار، علیرضا رضایی دروازه‌بان ۲۲ ساله استقلال یکی از نفراتی است که از شرایط خود راضی نیست و احتمال جدایی اش وجود دارد.

رضایی که از تیم های پایه پیکان رشد کرد و با بازی در بزرگسالان این باشگاه در لیگ برتر نامش بر سر زبان‌ها افتاد، از ابتدای فصل گذشته راهی استقلال شده است. این دروازه بان جوان که تا همین چند ماه قبل گلر شماره یک تیم امید ایران بود، سال گذشته در ۵ مسابقه لیگ برتری استقلال و ۴ مسابقه از جام حذفی فرصت حضور در ترکیب را پیدا کرد و عملکرد خوبی نیز داشت.

امسال اما با توجه به شرایط خوب سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال و اینکه او به عنوان بهترین دروازه بان فصل گذشته و ملی پوش بودن، در همه مسابقات قرار گرفته، به رضایی فرصتی برای بازی کردن نرسیده است.

این شرایط اما برای دروازه بان جوان آبی ها راضی کننده نیست و به همین خاطر احتمال جدایی او در نیم فصل وجود دارد. رضایی در ابتدای فصل یکسال دیگر قراردادش را با استقلال تمدید کرد و اگر بخواهد به تیم دیگری برود،‌باید رضایت باشگاه را جلب کند.

با این شرایط رضایی جوان دوست دارد در تیمی باشد که بتواند بازی کند و در شرایط مسابقات قرار بگیرد و به همین خاطر بعید نیست در نیم فصل شاهد جدایی قرضی او از استقلال باشیم. اتفاقی که باید با نظر مثبت ریکاردو ساپینتو و مدیران باشگاه استقلال رقم بخورد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار