بزرگ‌ترین ریمونتادای فصل به نام فرهاد مجیدی!

فرهاد مجیدی و شاگردانش بزرگ‌ترین ریمونتادای ادنوک لیگ را رقم زده‌اند، بازگشتی دیوانه‌وار و هیجان‌انگیز.

بزرگ‌ترین ریمونتادای فصل به نام فرهاد مجیدی!

به گزارش زنهار؛ فرهاد مجیدی و شاگردانش بزرگ‌ترین ریمونتادای ادنوک لیگ را رقم زده‌اند، بازگشتی دیوانه‌وار و هیجان‌انگیز.

گلی که سلطان الزعابی در دقیقه دوم وارد دروازه النصر کرد، نوید یک بازی دیدنی را در استادیوم کلباء می داد. با توجه به جایگاه النصر و ناکامی این تیم در کسب پیروزی طی پنج دیدار گذشته، اینگونه برداشت می شد که اتحاد کلباء بازی راحتی را در پیش داشته باشد اما ظرف تنها 2 دقیقه، ورق برگشت.

ببرها که بازی را فوق العاده آغاز کرده بودند، نیمه اول را با شکست سه بر یک به رختکن رفتند و خوش بین ترین هوادار میزبان هم تصور نمی کرد که آنها بتوانند در نیمه دوم، بازگشت باورنکردنی به بازی داشته باشند. اما استارت یک شب هیجان انگیز، از دقیقه 71 زده شد.

دنیل بسا خرید تابستانی فرهاد مجیدی، با یک ضربه بغل پای دیدنی، اختلاف را کاهش داد و این بار نوبت تیم مجیدی بود که ظرف 2 دقیقه، تمام تماشاگران حاضر در استادیوم را انگشت به دهان کند. احمد عامر و فیلیپ کیس در دقایق 78 و 80 کلباء را پیش انداختند و احمد عامر ستاره 24 ساله مجیدی در این فصل، در دقیقه 95 با ضربه ای چیپ، تیر خلاص را بر پیکر النصر وارد کرد تا کلباء بازی را پنج بر سه برنده شود.

زمانیکه ضربه سر ایگور روسی دیگر خرید این فصل فرهاد از پشت محوطه جریمه نواخته شد، یک کامبک باورنکردنی در راه بود. پاس مدافع برزیلی به فیلیپ کیس رسید و او تور دروازه به لرزه درآورد تا گزارشگر شبکه دبی الریاضیة، فریاد ریمونتادا را بر زبان بیاورد.

ریمونتادا یک اصطلاح ورزشی است که در فوتبال استفاده می شود و به معنای بازگشت به بازی است. این اصطلاح که از دهه 1950 به طور گسترده در اسپانیا استفاده می شود، در فوتبال به یک برد غیر منتظره، یک نتیجه به خصوص و غیرمنتظره یا بازگشت به یک مسابقه در مدت زمانی باورنکردنی اشاره دارد.

فرهاد مجیدی که تیم او هفته قبل نیز بازی 2 بر صفر باخته برابر شباب الاهلی را در استادیوم راشد با تساوی 2 – 2 عوض کرد، شنبه شب ثابت کرد که کامبک در خون اوست و تیمش تا آخرین لحظات دست از تلاش برای تغییر نتیجه برنمی دارد تا اینگونه یک ریمونتادای باورنکردنی را به نمایش بگذارد.

در فضای مجازی امارات نیز می توان توییت های پرشماری در تمجید از عملکرد اتحاد کلباء و فرهاد مجیدی پیدا کرد. سرمربی فصل گذشته استقلال که اکنون بهترین شروع تاریخ اتحاد کلباء را رقم زده و برای تمام تیم های مطرح ادنوک لیگ خط و نشان کشیده است.

در زیر گوشه ای بازتاب های پیروزی کلباء و تمجیدها از فرهاد مجیدی را می خوانیم:

من به هیچ چیز منفی اشاره نمی کنم مخصوصاً در این مسابقه... تیم هایی هستند و ببرهای کلبا هستند. فرهاد مجیدی توانایی خود را ثابت می کند و انرژی های خود را در زمین نشان می دهد (همه جنبه های تاکتیکی) فرهاد یک مربی ماجراجو است و من عاشق ماجراجویی هستم! من از اعتماد او به کارش خوشم می آید، او کاریزما و شخصیت بسیار محترمی دارد.

براوو فرهاد مجیدی... او بازیکن بزرگی بود... او تبدیل به یک مربی بزرگ شد... و یک مدیریت عالی، باثبات، انعطاف پذیر که با تمام قدرت از تیم حمایت می کند...بازیکنان خارجی عالی در خدمت تیم و بازیکنان اماراتی که شایسته حضور در تیم ملی هستند. احمد عامر بازیکنی در حال رشد و امید بزرگ برای تیم امارات است.

 

با تشکر از جناب علی کنو رئیس هیئت مدیره باشگاه فوتبال اتحاد کلبا برای انتخاب این مربی بزرگ، مربی باهوش.

فرهاد امروز می دانست چگونه نتیجه بازی را در نیمه دوم برگرداند و با وجود شکست در نیمه اول، بهتر از مربی النصر به جریان مسابقه پرداخت.

در شهر کلباء... النصر نیمه اول را برد و فکر می کرد که امتیازات را از آن خود کرده است. ببرهای کلباء پس از تغییرات فرهاد، دوباره خوی درنده خود را به دست آوردند و زیباترین ریمونتادای لیگ ما را تا اینجا به ثبت رسانده و به امتیاز 14 رسیدند.یک پیروزی مهم

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار