هازارد ستاره بلژیک در جام جهانی 2022 است

بلژیک بار دیگر یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در تورنمنت بزرگ دیگری به حساب می‌آید و امیدوار است که این بار بتواند به سال‌های دوری از جام قهرمانی پایان دهد. 

هازارد ستاره بلژیک در جام جهانی 2022 است

به گزارش زنهار؛ بلژیک بار دیگر یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در تورنمنت بزرگ دیگری به حساب می‌آید و امیدوار است که این بار بتواند به سال‌های دوری از جام قهرمانی پایان دهد. 

اعضای اصلی این تیم که به عنوان نسل طلایی این کشور در حدود یک دهه اخیر به حساب می‌آیند دیگر فرصت چندانی برای این که بتوانند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند ندارند و امیدوار هستند که در قطر به رویای دیرینه‌شان دست پیدا کنند.

مارتینز در گفتگو با VTM Nieuws درباره ستاره تیمش در این دیدارها که امید زیادی به او دارند گفت:« لئاندرو تروسارد بازیکنی است که بارها از او صحبت شده است اما هیچ بحثی درباره اهمیت ادن هازارد برای تیم ملی وجود ندارد. او سابقه و تجربه بسیار زیاد و قابل احترامی دارد. او یکی از بازیکنان کلیدی ما در جام جهانی 2018 روسیه بود که آن هم یک تجربه مهم دیگر برای این بازیکن است.»

سرمربی بلژیک درباره شرایط این ستاره تیمش در سال‌های اخیر اضافه کرد:« دو سال اخیر برای او بسیار چالش برانگیز و دشوار بوده است. او در جام ملت‌های اروپا هم درد داشت اما بارها به کمک تیم ملی آمد، برای مثال آن 60 دقیقه که برابر پرتغال بازی کرد. ما نباید درخششی که هازارد آماده و سرزنده می‌تواند به بازی تیم ملی اضافه کند را دست‌کم بگیریم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار