جریمه جدید برای کونته به دلیل صحبت‌های بعد از بازی

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، علاوه بر یک جلسه تعلیق به دلیل اعتراض‌های شدید به داور مسابقه در دیدار دیشب تیمش با اسپورتینگ ما جریمه‌های بیشتری روبرو خواهد شد.

جریمه جدید برای کونته به دلیل صحبت‌های بعد از بازی

به گزارش زنهار؛ آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، علاوه بر یک جلسه تعلیق به دلیل اعتراض‌های شدید به داور مسابقه در دیدار دیشب تیمش با اسپورتینگ ما جریمه‌های بیشتری روبرو خواهد شد.

آنتونیو کونته که دیشب در جریان تساوی 1-1 تیمش مقابل اسپورتینگ لیسون از عملکرد تیم داوری به شدت عصبانی بود و آنها را به نقض بی‌طرفی متهم می‌کرد امروز از سوی یوفا به یک جلسه تعلیق محکوم شد و در دیدار بعدی تیمش مقابل مارسی نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند.

اما این تنها جریمه یوفا برای سرمربی تاتنهام نخواهد بود و صحبت‌هایی که کونته بعد از پایان بازی در گفتگو با رسانه‌ها مطرح کرد اتهام‌هایی جدید متوجه او کرده و کونته با جریمه‌هایی بیشتر مواجه خواهد شد.

در بازی دیشب بعد از آنکه هری کین در اواخر بازی گلی به ثمر رساند که می‌توانست پیروزی تاتنهام را به دنبال داشته باشد اما VAR این گل را آفساید تشخیص داد و رد کرد کونته به شدت عصبانی شده و حملات شدیدی علیه تیم داوری انجام داد. او در پایان بازی هم به خبرنگاران گفت که داوران مسابقه را بی‌طرف نمی‌داند.

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند یوفا در تماسی با مسئولان تاتنهام به آنها اطلاع داده آنتونیو کونته زمان کافی داشته تا بعد از سوت پایان مسابقه تصاویر دقایق پایانی و بعد از گل مردود هری کین را تماشا کرده و متوجه شد که تصمیم تیم داوری در این صحنه درست بوده است.

به نظر می‌رسد یوفا از حملات لفظی آنتونیو کونته به تیم داوری ناراحت است و قصد دارد جریمه بیشتری علیه او وضع کند. یک جلسه تعلیق کونته که امروز اعلام شد به دلیل دریافت کارت قرمز او در جریان بازی بوده و جریمه تکمیلی به دلیل صحبتهای او در پایان بازی به زودی اعلام خواهد شد.

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار