آنچلوتی: گاهی یک باخت از 10 پیروزی بهتر است!

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، دلیلی برای انتقاد از بازیکنانش بابت شکست برابر لایپزیش نمی بیند.

آنچلوتی: گاهی یک باخت از 10 پیروزی بهتر است!

به گزارش زنهار؛ کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، دلیلی برای انتقاد از بازیکنانش بابت شکست برابر لایپزیش نمی بیند.

رئال مادرید امشب در لیگ قهرمانان اروپا در خانه لایپزیش با نتیجه 2-3 مغلوب شده و اولین شکست خود در مسابقات این فصل در تمامی رقابت ها را متحمل شد. کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه رئال مادرید، در پایان این دیدار مدعی شد تیمش بعد از دریافت دو گل برای بازگشت ریسک کرده و البته نتیجه مورد نظر حاصل نشده است.

کارلو آنچلوتی گفت: "ما از دو ضربه ایستگاهی گل خوردیم. لایپزیش در زدن ضدحملات بسیار خوب هستند و نکته کلیدی این دیدار آن دو گل حریف از روی ضربات ایستگاهی بود. من عصبانی نیستم. این شکست گرچه ما را آزار می دهد، اما خیلی به ما آسیب نخواهد زد و ما همچنان ما شانس دیگری برای قطعی کردن صدرنشینی خود در لیگ قهرمانان داریم.

ما حواس‌مان به ضربات ایستگاهی نبود و در جایی که معمولا قوی هستیم، گل خوردیم. آنها بهترین کیفیت خود در ضدحملات را داده و ه ما ضربه زدند. ما سعی کردیم به گل تساوی برسیم و من مشکلی در تلاش و نگرش تیم ندیدم. شکست دیر یا زود اتفاق می افتاد و البته هر باختی دردناک است، اما برخی شکست ها کمتر از دیگری دشوار هستند و ما هنوز شانس دیگری برای صدرنشینی داریم. قطعا در برخی موارد نکات بیشتری از شکست یاد می گیری تا از 20 برد متوالی. 

ما در نیمه دوم نمایش مورد نظر خود را ارائه داده و موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم. کنترل خوبی بر جریان مسابقه پیدا کرده بودیم، اما لایپزیش گل سوم را به ثمر رساند. برای بازگشت باید ریسک کرد، ما این مسئله را پذیرفتیم و البته نتیجه مورد نظرمان را در پی نداشت. من بهانه برای سرزنش بازیکنان ندارم و آنها در بازی های زیادی پیروز شده اند.

بعد از دریافت گل دوم، کمی جریان بازی را کنترل کردیم و می توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. اگه این اتفاق رخ می داد همه چیز به شکل دیگری پیش می رفت، اما امشب ما در در بهترین حالت خود نبودیم."

 

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار