اتمام‌حجت هوادار درباره بازی با استقلال

سرپرست تیم فوتبال هوادار تاکید کرد دیدار این تیم مقابل هوادار در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) برگزار خواهد شد.

اتمام‌حجت هوادار درباره بازی با استقلال

به گزارش زنهار؛ علی طهماسبی درباره محل برگزاری دیدار هوادار - استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: این بازی قطعاً در ورزشگاه خانگی ما، ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود. درخواست‌مان را برای انجام بازی در این ورزشگاه به شورای تأمین ارائه کرده‌ایم و همکاری‌های لازم نیز با ما صورت گرفته است. بازی با پرسپولیس را هم در ورزشگاه خودمان برگزار کردیم و در بازی روز جمعه نیز فقط در ورزشگاه خانگی‌مان به میدان می‌رویم.

وی در ادامه افزود: اگر دنبال پول و منافع و این داستان‌ها بودیم در بازی پرسپولیس این کار را انجام می‌دادیم و این بازی‌مان را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کردیم. در آن زمان، بازی‌ها با حضور تماشاگران برگزار می‌شد و می‌توانستیم با بلیت فروشی درآمد خوبی داشته باشیم، با توجه به درخواست سرمربی‌مان زیر بار این موضوع نرفتیم و در ورزشگاه خودمان بازی کردیم، الان که دیگر بازی‌ها به کل بدون تماشاگر برگزار می‌شود و دلیلی وجود ندارد که در آزادی این بازی برگزار شود.

وی با بیان اینکه «دنبال هویت‌سازی هستیم»، تصریح کرد: در این مدت یکسری شیطنت‌ها و مطالب وجود داشت که البته نمی‌توان آنها را منتسب به باشگاه استقلال کرد ولی یکسری از افراد، مشخص نیست با چه هدفی سعی کردند که محل برگزاری بازی را تغییر دهند. آقای بیژن طاهری و دیگر مدیران و مسئولان باشگاه استقلال از دوستان خوب ما و قابل احترام هستند و آنها نیز دوست دارند باشگاه هوادار از حق طبیعی‌‌اش استفاده کند و می‌دانیم به تصمیم ما احترام کامل می‌گذارند.

سرپرست تیم فوتبال هوادار با اشاره دیدار قبلی دو تیم در دور برگشت فصل قبلی، خاطر نشان کرد: در آن بازی در حق ما اجحاف شد. در زمان گل دوم استقلال 12 بازیکن این تیم در زمین داشتند و از آن سو باید یک پنالتی هم به نفع ما گرفته می‌شد. امیدواریم این اتفاقات در بازی روز جمعه مجدداً رخ ندهد. ما یک تیم در بخش خصوصی هستیم و در قالب یک مجموعه همدل با رهبری ساکت الهامی تلاش می‌کنیم. ما تیم کم حاشیه‌ای هستیم و خدا را شکر تیم‌مان شخصیت خوبی پیدا کرده است. دنبال این هستیم که بتوانیم یک هویت ماندگار برای هوادار بسازیم و در بخش پایه برای فوتبال کشور مفید باشیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار