استقلال ضایع شد و از پرسپولیس جا ماند!

آبی پوشان تهرانی که در هفته های اخیر رقابت نزدیکی با رقیب سنتی خود داشتند در هفته دهم با توقف برابر آلومینیوم نتوانستند جا پای این تیم بگذارند تا کمی از صدر جدول فاصله بگیرند.

استقلال ضایع شد و از پرسپولیس جا ماند!

به گزارش زنهار، تیم فوتبال استقلال در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان آلومینیوم اراک بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلال در این دیدار با سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی(۸۹ ابوالفضل جلالی)، کوین یامگا، مهدی مهدی پور، روزبه چشمی( ۸۹ سجاد شهباززاده)، آرش رضاوند(۶۰ سعید مهری)، مهدی قایدی، محمد محبی و پیمان بابایی(۶۰ ارسلان مطهری) به میدان رفت.

آبی پوشان که در این دیدار هم ساپینتو را کنار خود نداشتند و او از روی سکوها جدال تیمش را تماشا می کرد، دقایق ابتدایی را با فشار روی دروازه مهمان اراکی آغاز کردند و در ۱۵ دقیقه ابتدایی صاحب توپ و میدان بودند اما نتوانستند خطر جدی را روی دروازه حریف ایجاد کنند.

در مقابل شاگردان مهدی رحمتی چشم به ضد حملات داشتند و در چند موقعیتی که صاحب توپ شدند توانستند دروازه سیدحسین حسینی را با خطر مواجه کنند اما گلر ملی پوشان آبی پوشان اجازه نداد دروازه اش باز شود.

جدال دو تیم در نیمه اول بیشتر در مرکز زمین بود و هر چند استقلال صاحب توپ و زمین بیشتری بود اما در عمل نتوانست خطر جدی را روی دروازه حریف خود ایجاد کند تا در نهایت دو تیم با تساوی راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم استقلال حلقه حملاتش را تنگ تر کرد تا بتواند به گل برتری دست پیدا کند اما دفاع چند لایه آلومینیوم اجازه نداد تا دروازه این تیم اراکی تهدید شود.

مهدی قایدی که در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفته بود تا گره گشای عبور از خط دفاعی پرتعداد حریف شود، بارها شانس خود را امتحان کرد که در چند مرحله خطرساز هم شد اما نتوانست خواسته ساپینتو را برآورده کند تا همچنان روی نوار ناکامی در تاثیرگذاری برای آبی پوشان قدم بردارد.

در دقیقه ۶۱ و پس از آنکه استقلال ارسلان مطهری و سعید مهری را به زمین فرستاد صاحب یک موقعیت خوب برای باز کردن دروازه حریف شد اما توپ در رفت و برگشت به بدن بازیکنان داخل محوطه جریمه خورد و به مرکز زمین برگشت.

۱۰ دقیقه بعد استقلال دو موقعیت خطرناک دیگر روی دروازه مهمان اراکی ایجاد کرد اما هر بار پورحمیدی دروازه بان آلومینیوم مانع از باز شدن دروازه شد. محبی و قایدی این دو موقعیت خطرناک را ایجاد کردند.

در دقیقه ۸۳ ارسلان مطهری با ضربه ای دقیق و زیبا دروازه آلومینیوم را هدف قرار داد اما ضربه او که از درون محوطه جریمه زده شده بود با واکنش عالی پورحمیدی مواجه شد تا این دروازه بان یک تنها مقابل حملات آبی های تهران بایستد.

در دقیقه ۸۵ اسماعیل شریفاتی بازیکن باتجربه آلومینیوم که دقایقی قبل وارد زمین شده بود به خاطر تاخیر در شروع بازی کارت زرد اول را دریافت کرد و به دنبال اعتراض به این کارت و اتفاقات حاشیه های پیرامون آن کارت زرد دوم را گرفت و از زمین اخراج شد. این تصمیم داور با اعتراض بازیکنان آلومینیوم همراه شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار