دعوای خواهر رونالدو با تن‌هاخ: توجیه نکن، دیر شده!

خواهر کریستیانو رونالدو با انتقادهایی تند از اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تعویض برادرش در بازی با نیوکسل را غیر قابل قبول و توضیحات سرمربی یونایتد را دیرهنگام توصیف کرد.

دعوای خواهر رونالدو با تن‌هاخ: توجیه نکن، دیر شده!

به گزارش زنهار؛ لما آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، در شبکه‌های اجتماعی حملات تندی علیه اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، انجام داد و او را به خاطر تعویض کردن رونالدو در دیدار روز یکشنبه یونایتد مقابل نیوکسل سرزنش کرد.

رونالدو در آن بازی برای دومین بار در فصل جاری در یک مسابقه لیگ برتری از ابتدا به میدان رفت ولی بعد از 70 دقیقه تعویض شد تا مارکوس رشفورد به جای او وارد میدان شود. خواهر کریستیانو که از این اتفاق خشمگین است در شبکه‌های اجتماعی تن‌هاخ را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

رابطه تن‌هاخ و کریستیانو در فصل جاری زیر ذره‌بین قرار داشته است. تن‌هاخ رونالدو را به مراتب بیش از آنکه هوادارانش انتظار دارند نیمکت‌نشین کرده و هر بار در پاسخ به سوالات در این باره طفره رفته است.

خواهر رونالدو تصویری از یک استوری اینستاگرامی را منتشر کرد که تیترش «توجیه اریک تن‌هاخ برای تعویض کریستیانو رونالدو» بود. آویرو در کپشن این عکس نوشت: "خیلی دیر است". خواهر رونالدو از دو اموجی که نشانه سرریزی خشم و انزجار هستند استفاده کرد تا نشان دهد همه پلهای پشت سر او در رابطه‌اش با تن‌هاخ تخریب شده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار