تیم‌ملی؛ خط خوردن چند بازیکن قطعی است

لیست کی‌روش از بازیکنان حاضر در اردوی ارزیابی داخلی تیم ملی، طی دو هفته آینده، دست‌خوش کمترین تغییرات خواهد شد و این احتمال وجود دارد که اصلا تغییر نکند.

تیم‌ملی؛ خط خوردن چند بازیکن قطعی است

به گزارش زنهار؛ کارلوس کی‌روش بعد از بازگشت از اردوی اتریش 16 بازیکن داخلی را به اردوی ارزیابی فنی دعوت کرد که این لیست شامل برخی از بازیکنان خط خورده اردوی اتریش هم می‌شد. در ادامه این تصور پیش آمد که او هر هفته برای برپایی اردوی ریکاوریی لیست خواهد داد، اما در هفته جاری این اتفاق رخ نداد و همان 16 بازیکن به‌علاوه محمدرضا اخباری در اردوی تیم ملی حاضر شدند و تمرینات ریکاوری را پشت سر گذاشتند.

حضور این 17 بازیکن در دو اردوی بعدی تیم ملی یعنی ارزیابی آن‌ها تا هفته دهم و یازدهم هم ادامه خواهد داشت و بعد از برگزاری بازی‌های هفته یازدهم، کارلوس کی‌روش، اسامی نهایی بازیکنان تیم ملی را اعلام خواهد کرد. برگزاری بازی دوستانه با یکی از تیم‌های آسیایی در تاریخ 20 آبان در تهران یا کیش آخرین برنامه تیم ملی در ایران است و سه روز بعد از این بازی ملی‌پوشان راهی دوحه خواهند شد. از آن‌جایی که در روزهای ابتدایی دهه دوم آبان مصاف استقلال با نساجی در سوپرجام و دیدار معوقه تیم فولاد و ملوان برنامه‌ریزی شده است، اردوی تیم ملی هم بعد از این دو بازی آغاز خواهد شد.

احتمال اینکه همه حاضرین در اردوی فعلی تیم ملی در لیست نهایی جای نگیرند، زیاد است و حتی می‌توان گفت قطعی است. به طور مثال در خط دروازه هم اکنون 4 دروازه‌بان در اردوی‌های ارزیابی تیم ملی حاضر می‌شوند، در حالی‌که تیم ملی با احتساب امیر عابدزاده که در آن‌سوی مرزها بازی می کند با سه دروازه‌بان راهی دوحه می شود و اگر امیر عابدزاده در لیست نهایی تیم ملی جای بگیرد، دو نفر از دروازه‌بانانی که در اردوی ارزیابی تیم ملی حاضر هستند، خط خواهند خورد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار