آشوب، درگیری و دستگیری در تمرین مسجد سلیمانی‌ها

آخرین تمرین تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان آبستن حواث عجیب و غیرمنتظره‌ای بود.

آشوب، درگیری و دستگیری در تمرین مسجد سلیمانی‌ها

به گزارش زنهار؛ پس از دیدار برابر گل گهر که با شکست غیرمنتظره 5 بر صفر شاگردان مهاجری تمام شد خبری مبنی بر حضور برخی لیدرهای باشگاه در رختکن و فحاشی به سرمربی تیم منتشر شد و حالا آخرین تمرین مسجد سلیمانی‌ها هم با اتفاقات عجیب و البته تلخی همراه شده است.
ماجرا از این قرار است که حسین سوسنی، معاون فرهنگی باشگاه نفت مسجدسلیمان به همراه یک لیدر در محل برگزاری تمرین حضور پیدا می‌کند و در حالی که سعی در درگیری فیزیکی با رضا مهاجری را داشتند در طول مدت حضورشان الفاظ رکیکی را علیه سرمربی تیم به کار می‌برند.
اما در ادامه خیلی زود این موضوع از طریق اعضای تیم به رحمان بن سعید، دادستان مسجد سلیمان مخابره می‌شود که او با مطلع  شدن از ماجرا بلافاصله در محل تمرین حضور پیدا می‌کند و در پی شکایت مهاجری، معاون باشگاه و لیدر حاضر در تمرین دستگیر و به بازداشتگاه منتقل می‌شوند.
تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با سرمربیگری رضا مهاجری اگرچه شروع خوبی در رقابت‌های لیگ برتر داشت اما پس از وقفه‌ای که در مسابقات ایجاد شد این تیم در شروع دوباره رقابت‌ها به بحران فرو رفته و دو شکست 4 بر صفر و 5 بر صفر مقابل نساجی مازندران در قائمشهر و گل گهر در مسجد سلیمان شرایط این تیم و رضا مهاجری را در در ابهام فرو برده است.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار