پیشنهاد مربی برزیلی برای تیم ملی ایران رد شد!

تیم ملی فوتسال ایران که بدون مربی دروازه بان عازم مسابقات قهرمانی آسیا شده بود، این فرصت را داشت که در کویت یک مربی برزیلی برای دروازه‌بان‌ها به کار بگیرد.

پیشنهاد مربی برزیلی برای تیم ملی ایران رد شد!

به گزارش زنهار؛ یک روز پیش از اعزام تیم ملی فوتسال ایران به شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا بود که مصطفی نظری مربی دروازه بان های تیم ملی از لیست سفر به کویت خط خورد.

این تصمیم در پی اختلاف نظری با وحید شمسایی سرمربی تیم ملی ایران رخ داد. به این ترتیب نظری که ماه ها با دروازه بان های ایران تمرین کرده بود، از حضور روی نیمکت ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بازماند.

شمسایی بعد از خط زدن نظری، نام اصغر قهرمانی را به جای نظری به کمیته فوتسال داد اما مشکلات پاسپورت قهرمانی، عدم رجیستر نام او تا ۶ ساعت مانده به شروع مسابقات و صادرنشدن ویزا در نهایت حضور او در کویت را منتفی کرد.

این در حالی است که تیم ملی ایران این فرصت را داشت تا یک مربی دروازه بان برزیلی حاضر در کویت را به تمرینات اضافه و از حضور او استفاده کند اما وحید شمسایی با این پیشنهاد مخالفت کرد.

شمسایی در این خصوص گفت: یکی از دوستان که از نظر شخصیتی بزرگ است گفت یک مربی دروازه بان برزیلی در کویت دارم که بیاید به تیم ملی در تمرینات کمک کند که گفتم اصلاً. منتظر بودیم اصغر قهرمانی به نیمه نهایی و فینال برسد که نشد.

وی افزود: در جریان مسابقات قهرمانی آسیا، انتخابات مجلس کویت بود و همه استعفا داده بودند و کسی کار اداری انجام نمی داد. کار اصغر قهرمانی انجام نشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص دلیل کنار گذاشتن مصطفی نظری از تیم ملی تاکید کرد: جا دارد از مصطفی نظری که مثل برادر است تشکر کنم. همان نظمی که برای بازیکنان بود، برای کادر فنی هم بود. این یک موضوع درون خانوادگی است. بدون مربی دروازه بان رفتیم و کار خطرناکی هم بود!

شمسایی همچنین خبر داد که درخواست جذب یک مربی دروازه بان خارجی را برای ادامه کار در تیم ملی داده است و باید دید کمیته فوتسال در این خصوص چه اقدامی انجام می دهد.

 

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار