سوغات آزاردهنده کی‌روش برای گل‌محمدی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تیمش را برای دیدار برابر تراکتور آماده می‌کند که یکی از اصلی‌ترین بازیکنانش را در وضعیتی مبهم از اردوی تیم ملی در اتریش تحویل گرفته است!

سوغات آزاردهنده کی‌روش برای گل‌محمدی

به گزارش مُنیبان؛ دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور تبریز در حالی از ساعت ۱۸:۳۰ فردا یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که مصدومیت چند نفر از بازیکنان تأثیرگذار این تیم تبدیل به دغدغه جدی یحیی گل محمدی شده است.

علیرضا بیرانوند که همچنان با احساس درد از ناحیه کمر روبروست پس از بازگشت از اردوی تیم ملی نتوانسته است کار با توپ را برای ایستادن در چارچوب دروازه پرسپولیس آغاز کند تا احمد گوهری گزینه اصلی جایگزینی او برای دیدار با تراکتور شود.

سوغات کی روش و تیم ملی از اتریش برای گل محمدی در یکی از حساس ترین دیدارهای نیم فصل آزاردهنده شده و اگر بیرانوند به این دیدار نرسد شرایط سرخپوشان برای رسیدن به پیروزی و بسته نگه داشتن دروازه شان مطمئن نخواهد بود.

وحید امیری نیز پس از ماه‌ها مصدومیت توانست در بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال مقابل اروگوئه بازی کند تا شاید بتواند در ادامه رقابت‌های لیگ برتر نیز برای پرسپولیس بازی کند اما یحیی گل محمدی همچنان ترجیح می‌دهد این بازیکن روند درمانی خود را دنبال کند تا شاید از بازی هفته آینده بتواند در لیست بازیکنان پرسپولیس قرار بگیرد.

امید عالیشاه و شیخ دیاباته نیز دیگر غایبان قطعی پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز خواهند بود. کاپیتان اول پرسپولیس همچنان باید دور از مسابقات باشد تا بتواند فرصت لازم را پیدا کند. با این حال سعید صادقی که با آسیب دیدگی روبرو شده بود شرایط بازی کردن را پیدا کرده تا کمی از دغدغه‌های گل محمدی کاسته شود.

مهدی ترابی و میلاد سرلک نیز با وجود حضور در اردوی فشرده تیم ملی ایران همچنان آماده هستند تا بتوانند مقابل تراکتور بازی کنند.

مصدومیت بازیکنان پرسپولیس چاره‌ای جز ایجاد تغییر در ترکیب این تیم برای دیدار فردا به وجود نیاورده است تا یحیی گل محمدی در زمان تعطیلات لیگ برتر عملکرد چند نیمکت نشین را برای حضور در دیدار فردا زیر نظر بگیرد.

دیدگاه شما