درگیری شدید و چهار اخراج در رقابت‌های زیر 18سال اروپا

دیدار تیم‌های ملی زیر 18 سال فرانسه و لهستان با درگیری‌هایی شدید بین بازیکنان همراه بود و چهار بازیکن از دو تیم اخراج شدند.

درگیری شدید و چهار اخراج در رقابت‌های زیر 18سال اروپا

به گزارش زنهار؛ دیدار تیم‌های ملی زیر 18 سال فرانسه و لهستان بعد از اخراج چهار بازیکن فرانسوی نیمه‌تمام ماند.

بعد از درگیری‌های شدید بین بازیکنان دو تیم در زمین مسابقه، درحالیکه سه بازیکن فرانسه اخراج شده بودند دارنل بیل، بازیکن جوان سنت‌اتین، با تکلی وحشتناک یک بازیکن لهستان را مصدوم کرده و سپس با سر به صورت او کوبید تا چهارمین بازیکن اخراجی فرانسه باشد.

بعد از این صحنه همه بازیکنان دو تیم به شدت با هم درگیر شدند. بیل شانزده ساله چهارمین اخراجی فرانسه میزبان و داور چاره‌ای نداشت جز اینکه بازی را نیمه‌کاره به پایان رسانده و لهستان را به عنوان تیم پیروز اعلام کند.

پیش از اخراج بیل چهار بازیکن دیگر فرانسه الیاس حسنی، ژنل بلوسین و مالانگ گومیس به ترتیب در دقایق پنجاه و پنج، شصت و یک و هفتاد و دو با دریافت کارت قرمز اخراج شده بودند. درحالیکه لهستانی‌ها تا دقیقه 74 با نتیجه 3-2 از فرانسه جلو بودند اخراج بیل در این دقیقه فرانسه را هفت‌نفره کرد تا بازی نیمه‌کاره به پایان برسد.

وینگر تیم ملی زیر 18سال فرانسه در کنار خط طولی زمین صاحب توپ شد که بیل با تکلی دو پا و بسیار خشن او را سرنگون کرد. بعد از اعتراض بازیکن لهستانی، بیل از زمین بلند شد و با سر به صورت او کوبید. برنار دیومد، سرمربی فرانسه، هر چه تلاش کرد نتوانست بازیکنان خود را آرام کند تا در نهایت یک شکست خانگی در کارنامه تیم زیر 18 سال فرانسه ثبت شود.

 

 

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار