سنگ‌سفیدی: فرقی نمی‌کند چه کسی پیراهن تیم ملی را بپوشد/ باخت به مراکش به موقع بود

ملی‌پوش فوتسال ایران که از لیست تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا خط خورده، معتقد است فرقی نمی‌کند که کدام بازیکن پیراهن تیم ملی را بپوشد.

سنگ‌سفیدی: فرقی نمی‌کند چه کسی پیراهن تیم ملی را بپوشد/ باخت به مراکش به موقع بود

به گزارش زنهار؛ محمدرضا سنگ‌سفیدی، بازیکن تیم ملی فوتسال که شب گذشته از لیست تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا خط خورد، در گفت‌وگو با ایسنا، در این رابطه اظهار کرد: آخرین اردوی ما در تهران برگزار شد و ۱۴ نفر اصلی انتخاب شدند. تیمی جوان و همدل داریم و می‌خواهیم دل مردم را شاد کنیم.

وی درباره اردوی تایلند و شکست غیرمنتظره تیم ملی برابر تایلند اظهار کرد: تیم ما عوض شده است و ۸۵ درصد آن تغییر کرد. این تورنمنت کمک زیادی به تیم ما کرد و باعث شد یک سری جوانی بازی کنند و که تجربه زیادی ندارند و در فضای مسابقات در پیراهن تیم ملی قرار بگیرند و  استرس آن‌ها بریزد. باخت ما به مراکش به موقع بود و اصلا باخت حساب نمی‌شود زیرا ما در وقت قانونی به تساوی رسیدیم و آن‌ها در ۳۰ ثانیه پایانی به ما گل زدند. بازیکنان ما باید بدانند وقتی ۳ بازی عالی انجام می‌دهند، در زمان حساس هم بازی خودش را انجام دهد و استرس نداشته باشد.

سنگ‌سفیدی درباره شرایط خودش اظهار کرد: من شاید بزرگ‌تر تیم باشم اما همه مثل هم هستیم و فرقی نمی‌کند که چه کسی پیراهن تیم مل را بپوشد. ما هیچ فرقی با هم نداریم و در تیم ملی ۱۴ بازیکن و ۱۴ رفیق حضور دارند. فرقی ندارد سنگ‌سفیدی بازی کند یا شخص دیگری. خوشحالی من این است که هدف تیم ما قهرمانی تیم ملی است و مهم نیست که چه کسی بازی کند.

این بازیکن درباره شانس قهرمانی تیم ملی تصریح کرد: در ورزش و به خصوص در فوتبال و فوتسال چیزی مشخص نیست و هیچ تیمی از پیش برنده نیست اما ما ایران هستیم و فکر ما قهرمان است. باید پله پله جلو رویم و ۶ فینال را پشت سر بگذاریم تا قهرمان شویم.

او درپایان عنوان کرد: فوتال ویترین فوتبال است اما نباید از حق بگذاریم که نگاه همه به فوتبال است که جام جهانی را در پیش رو داریم. البته در حال حاضر چیزی که روبه‌روی ما است، جام ملت‌های آسیا است و فدراسیون فوتبال درگیر آن است. شرایط تیم ملی شرایط خوب و نرمالی است و امیدوارم این حمایت باشد. از مردم می‌خواهم تیم ملی را دعا کنند زیرا آن‌ها برای شاد کردن دل مردم بازی می‌کنند.


 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار