من مخالف حضور نکونام در تیم‌ملی هستم

پیشکسوت فوتبال خوزستان، حضور جواد نکونام در تیم‌ملی را به ضرر باشگاه فولاد و تکرار تجربه تلخ حضور اسکوچیچ در تیم‌ملی برای نفت آبادان دانست.

من مخالف حضور نکونام در تیم‌ملی هستم

به گزارش زنهار؛ حسن سالمی درخصوص حضور جواد نکونام در تیم ملی به عنوان دستیار کی‌روش، اظهارکرد: من مخالف حضور نکونام در تیم ملی هستم زیرا فوتبال خوزستان تجربه تلخ جدایی اسکوچیچ از صنعت نفت آبادان و حضور او در تیم ملی را دارد. در آن برهه نفت در رده های بالای جدول بود و وضعیت خوبی داشت اما با جدایی اسکوچیچ، نفت آبادان به جایی رسید که برای نیفتادن می جنگید. 

وی ادامه داد: باتوجه به آن تجربه تلخ، امیدوارم نکونام به کار خود در فولاد ادامه دهد و آقای گرشاسبی مدیرعامل باشگاه و آقای بنی تمیم مدیرکل ورزش خوزستان نیز مانع از رفتن این مربی از استان شوند و عدم موافقت خود را به فدراسیون اعلام کنند. به هر حال فولاد این فصل برای موفقیت در لیگ برتر و تیم ملی هزینه کلانی را متحمل شده است و رفتن نکونام به ضرر باشگاه فولاد تمام خواهد شد. امیدوارم فولاد بتواند روند موفقیت خود را ادامه دهد و نتایج این تیم نوید روزهای خوب برای این تیم است. 

این مربی فوتبال درباره جدایی پرکاس از صنعت نفت آبادان و مطرح بودن شفر به عنوان گزینه جدی برای هدایت این تیم، گفت: زمانی که اسم پرکاس مطرح شد، تعجب کردیم که او چه کسی است و چه رزومه ای دارد و اصلا کجا مربیگری کرده است. به هرحال دلیل نمی شود چون فلان نفر در آلمان زندگی کرده و بازی بایرمونیخ را دیده و یک مدرک مربیگری دارد می تواند سرمربی خوبی باشد. پرکاس ناشناخته بود و نمی دانم چه کسی نسبت به او شناخت داشت که به عنوان سرمربی انتخابش کردند که دیدیم در شش هفته حضورش روی نیمکت نفت،  این تیم  نتیجه نگرفت و اکنون در رده مناسبی قرار ندارد. 

وی ادامه داد: شفر گزینه ایده آلی است زیرا فوتبال ایران را می‌شناسد.  امیدوارم با حضور شفر و کمک آقای فیروزی، نفت آبادان به جایگاه اصلی اش برسد. 

سالمی با اشاره به وضعیت خوب نفت مسجدسلیمان در شش هفته ابتدایی لیگ بر خلاف فصل گذشته، عنوان کرد: جای خوشحالی است، تیمی که در فصل های گذشته محکوم به سقوط بود و با دعا و راز و نیاز در لیگ می ماند، این فصل بازی های خوبی به نمایش گذاشته و نتایج خوبی کسب کرده است. حتی بدون اغراق در بازی با پرسپولیس حق این تیم باخت نبود و بازی را برای پرسپولیس در آوردند و حق نفت ضایع شد. 

وی تاکید کرد: اگر بازیکنان نفت مغرور نشوند و اعتماد به نفس داشته باشند، باتوجه به این که آقای مهاجری مربی بسیار خوبی است و با تجربه بوده و رزومه خوبی دارد، این تیم توانایی قرار گرفتن در جایگاه خوب را دارد. 

 

 

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار