مسی رفیقی متواضع اما در زمین بی‌رحم است

امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، در آستانه جام جهانی درباره شرایط آلبی‌سلسته و ستاره‌هایش صحبت کرد.

مسی رفیقی متواضع اما در زمین بی‌رحم است

به گزارش زنهار؛ امیلیانو مارتینز سنگربان آرژانتینی استون‌ویلا، این روزها به همراه دیگر بازیکنان ملی‌پوش این کشور در اردوی تدارکاتی برای شرکت در دو بازی دوستانه به سر می‌برد.

مارتینز در مصاحبه‌ای با روزنامه آرژانتینی کلارین درباره شانس کشورش در جام جهانی قطر، لیونل مسی، مراحل آماده‌سازی آلبی‌سلسته برای جام جهانی و مسائل دیگر صحبت کرد.

تقویم شلوغ مسابقات باشگاهی قبل از شروع جام جهانی

ما در استون‌ویلا روز 13 نوامبر با یونایتد بازی داریم. وقتی این را دیدم گفتم لعنتی! این چه وضعیه. بازی با یونایتد هفت یا هشت روز قبل از اولین بازی ما در جام جهانی است. وقتی به آن بازی نزدیک شدیم تصمیم می‌گیرم که باید در آخرین بازی باشگاهی بازی کنم یا اینکه خودم را برای شروع جام جهانی آماده کنم.

نقش رهبری مسی در تیم ملی آرژانتین

من لیونل را دو سه سال است که می‌شناسم. او انسانی بسیار متواضع است. مسی همه را شگفت‌زده می‌کند. در اردوهای تیم ملی با همه شوخی می‌کند و می‌خندد و از تک‌تک لحظاتش لذت می‌برد. ما هم در کنار او لذت می‌بریم. من اول که به این اردو آمدم استرس داشتم ولی حضور مسی و دیگر ستاره‌ها کاری کرده که الان احساس کنم در تعطیلات هستم.

ولی وقتی پای رقابت به میدان می‌آید مسی مثل یک جانور می‌شود. او به ما هم کمک می‌کند مثل خودش باشیم. او از نظر فوتبالی در سطحی است که هیچکس نمی‌تواند به او برسد. او از همه انتظار دارد از حداکثر توان‌شان استفاده کنند. مسی به من کمک کرده گلر بهتری باشم.

آرژانتین مدعی جام جهانی؟

ما هیچوقت نگفته‌ایم که دوست داریم با چه تیم‌هایی روبرو بشویم و هرگز این را نگفته‌ایم که مدعی جام هستیم. در ادامه هم همینطور پیش می‌رویم. ما با نهایت تواضع و در نهایت سخت‌کوشی برای هدف‌مان تلاش می‌کنیم. ما بهترین‌های دنیا را داریم. روزهای کمی به جام جهانی و تلاش برای رسیدن به رویا باقی مانده و ما فوق‌العاده هیجان‌زده‌ایم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار