مهدوی: مقابل استقلال باید جریمه می‌شدیم/ مربیان خوب ایرانی از نعمت حضور مطهری استفاده کردند

مربی نساجی می‌گوید این تیم مقابل استقلال پر اشتباه ظاهر شد و باید جریمه می‌شد.

مهدوی: مقابل استقلال باید جریمه می‌شدیم/ مربیان خوب ایرانی از نعمت حضور مطهری استفاده کردند

به گزارش زنهار؛ محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست نساجی مقابل استقلال اظهار کرد:‌ بازیکنان ما با بدشانسی و اشتباه فردی راه را برای استقلال باز گذاشتند. استقلال هم تیمی نیست که از این موقعیت‌ها استفاده نکند و متاسفانه ما هم نتوانستیم سیستم تهاجمی و تدافعی خودمان را به بهترین نحو اجرا کنیم. جو یا استرسی که روی بازیکنان ما بود باعث شد چنین اتفاقاتی بیفتد. بعد از گل‌هایی که در نیمه اول دریافت کردیم، در نیمه دوم دفاع وسط‌ ما اخراج شد. این اتفاقات قابل پیش بینی و قابل توجیه نیست.

او ادامه داد: ما بد بودیم اما با این تفاسیر 10 نفره توانستیم به آن‌ها گل بزنیم. در بازی‌های گذشته نشان دادیم چه تیم منسجم و خوبی هستیم. همیشه فوتبال همین بوده و اشتباهات باعث می‌شود برنده بازی مشخص شود. اشتباهات ما مقابل استقلال بیش از حد بود و باید جریمه می‌شدیم. چرا باید مقابل استقلال بسته و دفاعی بازی کنیم؟ در بازی‌های گذشته با سازماندهی خوب کار کردیم و همه کارشناسان اعلام کردند نساجی یکی از بهترین تیم‌های تاکتیکی کشور است.

مربی نساجی اضافه کرد: تصور کنید اگر اشتباه دقیقه اول رخ نمی‌داد، باز هم حرف و حدیث وجود داشت؟ اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، یک بازی در خور نساجی ارائه می‌دادیم. هر دو تیم برای پیروزی آمده بودند. ما در بازی‌های قبل نشان دادیم چه فوتبالی را می‌توانیم ارائه دهیم. بازی با ملوان، پیکان و سپاهان را همه دیدند که داور چگونه سر ما را برید. همه از بازی ما راضی و خوشحال بودند. دفاعی بازی کردن یعنی این‌که دستان‌مان را بالا بگیریم. چرا باید دفاعی بازی کنیم؟

او با بیان این‌که تازه هفته ششم است و فرصت برای برگشت بسیار زیاد است، گفت: اگر اشتباهات داوری علیه ما رخ نمی‌داد، اکنون صدرجدول بودیم. تیم ما بحرانی ندارد و خیلی خوب بازی می‌کند و تاکتیک پذیر است. باید این مساله را یادمان باشد که با اشتباهات است که قهرمان لیگ و تیم‌های بعدی مشخص می‌شوند و فوتبال بازی با اشتباهات است.

مهدوی درباره همکاری با حمید مطهری عنوان کرد: همکاری با او بسیار لذت بخش است. او یکی از خبره‌ترین مربیان ایران است. تمام مربیان خوب ایران توانستند از نعمت حضور مطهری استفاده کنند و تیم‌شان را سر و سامان دهند. او یک مربی کارکشته است و ان‌شاءالله موفق خواهد شد. ما هم هرچقدر می‌توانیم به او کمک می‌کنیم. یک تیم هماهنگ هستیم و مطمئنا این مساله باعث نتایج خیلی خوبی می‌شود.

او در پایان اضافه کرد: من در دوران بازیگری‌ام در تمام تیم‌هایم قهرمان شدم اما در مربی‌گری آمدم کمک کنم و آموزش‌هایی بدهم که انسان خوبی بار بیایند و فوتبال خیلی خوبی ارائه دهند. من به چیزی به جز این فکر نمی‌کنم و سیاست باشگاه نساجی هم ارائه یک فوتبال خوب و تماشاگر پسند است. حضور تماشاگران باعث دلگرمی ما خواهد بود.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار