«اشتباهات وحشتناک» داور دیدار نفت مسجدسلیمان - پرسپولیس از نگاه عسگری

کارشناس فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که داور دیدار نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس اشتباهات وحشتناکی داشته است.

«اشتباهات وحشتناک» داور دیدار نفت مسجدسلیمان - پرسپولیس از نگاه عسگری

به گزارش زنهار؛ حسین عسگری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت سیدرضا مهدوی در دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس اظهار داشت: با تصمیماتی که داور گرفت رویم نمی‌شود در این باره صحبت کنم. قضاوت‌ها هیچ حساب و کتابی ندارد و هر روز هم بدتر می‌شود. داور دو پنالتی در این بازی نگرفت، گل سالم را آفساید گرفت و بعد گل مردود را سالم اعلام کرد!

وی ادامه داد: در همان دقایق ابتدایی داور باید یک پنالتی برای پرسپولیس اعلام می‌کرد چرا که مدافع نفت کاملاً لباس بازیکن پرسپولیس را کشید. بعد از آن هم گل لوکادیا در اواخر نیمه اول درست بود اما کمک داور به اشتباه آفساید اعلام کرد. از آن طرف خطای پورعلی‌گنجی روی مهاجم نفت باید پنالتی اعلام می‌شد و در صحنه گل دوم پرسپولیس هم قبل از اینکه توپ به لوکادیا برسد، این بازیکن در آفساید بود.

کارشناس داوری کشورمان تصریح کرد: داوری این مسابقه وحشتناک بود؛ تا الان ندیده‌ام در یک بازی تا این حد اشتباه داوری رخ دهد.

عسگری در مورد پرتاب بطری از سوی تماشاگران مسجد سلیمانی گفت: داور اگر بازی را سخت کند همین می‌شود. درست است نه تماشاگر، نه بازیکن و نه هوادار در هیچ حالتی مجاز به پرخاشگری نیستند ولی به هر حال آنها هم انسان هستند و صبری دارند.


 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار