کیروش مهدی قائدی را به آرزویش رساند

در لیست ۲۴ نفره کارلوس‌ کی‌روش که به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، نام مهدی قایدی، مهاجم تیم استقلال تهران که تنها یک ماه است به فوتبال بازگشته به چشم می‌خورد.

کیروش مهدی قائدی را به آرزویش رساند

به گزارش زنهار،  لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی شهریورماه تیم ملی فوتبال ایران جهت سفر به اتریش درحالی اعلام شد که نام مهدی قایدی از استقلال تهران در آن به چشم می‌خورد.

قایدی با نظر کارلوس کی روش از بین مهاجمان لیگ برتری انتخاب شده تا برای دیدار برابر اروگوئه و سنگال در اردوی برون مرزی حضور داشته باشد.

مهاجم ۲۳ ساله تنها یک ماه پس از بازگشت به فوتبال ایران مجددا در لیست تیم ملی جای گرفته است. او آخرین بار در اردوی بهمن ماه سال گذشته در لیست اسکوچیچ جای داشت که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از فهرست خط خورد.

قایدی در نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی قرضی یکساله از شباب الاهلی امارات جدا شد و به تیم تحت هدایت ریکاردو ساپینتو بازگشت.

بازیکن استقلال طی ۶ بازی یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل هم ارسال کرده است. او در اولین بازی برای این تیم مقابل ملوان گلزنی کرد و روز گذشته هم طراح اصلی گل محمد محبی برابر نساجی مازندران بود.

او جمعا در تمامی مسابقات فصل گذشته برای شباب الاهلی ۵ گل به ثمر رسانده بود و ۲ پاس گل ارسال کرد.

 

بازگشت قایدی به لیگ برتر فوتبال ایران برای او فرصت بسیار مناسبی است تا شانس حضور او در لیست احتمالی مسافران جام جهانی افزایش یابد.

حضور این بازیکن در لیگ امارات آمار فردی او را تا حدی کاهش داده بود که در صورتیکه امسال به لیگ ایران بازنمی‌گشت بهترین فرصت برای مسابقات جام جهانی قطر را از دست می‌داد.

این بازیکن بعد از غیبت برابر سپاهان طی ۵ بازی اخیر در ترکیب استقلال حضور داشته و اکنون به نظر می‌رسد با تداوم و بهبود عملکردش قطعا یکی از مسافران قطر خواهد بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار