پیام عجیب مدیرعامل استقلال علیه فرهاد مجیدی!

مدیر عامل باشگاه استقلال شب پیش از بازی با نساجی با حضور در اردوی آبی پیام مهمی را برای مننقدین ریکاردو ساپینتو منتشر کرد.

پیام عجیب مدیرعامل استقلال علیه فرهاد مجیدی!

​به گزارش زنهار،  آجورلو با مصاحبه‌ای که به سود مربی پرتغالی انجام داد نشان داد که برای او ساپینتو فرهاد مجیدی دوم است و در این روزهای سخت از این مربی حمایت خواهد کرد.

فصل گذشته هم در برهه‌ای کار استقلال سخت شد. حتی بردهای خفیف این تیم هم مورد انتقاد بود اما مدیر عامل باشگاه استقلال حتی یک بار هم حاضر نشد این بردها را نقد کند و تنها کاری که انجام داد حمایت از سرمربی بود و در پایان هم با قهرمانی در لیگ برتر آنهم در فصل بدون شکست مزد این اعتماد را گرفت.

در روزهای اخیر تساوی استقلال در برابر نفت مسجد سلیمان و در ادامه پیکان موجب نقدهای تندی از سوی پیشکسوتان علیه استقلال و سرمربی این تیم شد و حتی در بازی گذشته تماشاگران استقلال شعار بی‌غیرت را سر دادند. اما سیاست آجورلو به عنوان مدیر عامل باشگاه استقلال در این روزهای سخت حمایت از ساپینتو است و این پیام مهمی را به پیشکسوتان این باشگاه منتشر کرد. اینکه برای او ساپینتو فرهاد مجیدی دوم است.

استقلال در هفته ششم لیگ برتر امروز میزبان نساجی در استادیوم آزادی است و در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند شمار امتیازاتش را به عدد ۱۱ برساند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار