اسکوچیچ دیگر نمی‌خواهد با فدراسیون فوتبال همکاری کند

فدراسیون فوتبال با جذب کارلوس کی‌روش شانس هدایت تیم ملی در جام جهانی را از اسکوچیچ گرفت.

اسکوچیچ دیگر نمی‌خواهد با فدراسیون فوتبال همکاری کند

به گزارش زنهار؛ فدراسیون فوتبال سرانجام از اسکوچیچ گذشت و هدایت تیم ملی را به کارلوس کی روش سپرد. این همان وعده ای بود که مهدی تاج پیش از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به اهالی فوتبال داده بود و ظرف مدت کمتر از یک هفته بعد از ریاست آنرا اجرایی کرد.

البته باید به این نکته مهم هم اشاره کرد پیش از ریاست مهدی تاج اعضای کمیته فنی به دنبال برکناری اسکوچیچ بودند اما اعضای هیئت رئیسه این تصمیم را وتو کردند. اما این بار این تصمیم مستقیما از سوی اعضای هیئت رئیسه گرفته شد.

به گفته یکی از اعضای هیئت رئیسه بعد از اخراج اسکوچیچ از سمت سرمربیگری تیم ملی به او پیشنهاد مربیگری در تیم امید داده شد چرا که فدراسیون فوتبال به خاطر کسب نتایج ضعیف از سوی مهدی مهدوی کیا در بازی‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در تاشکند و عدم مدیریت این تیم برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه به دنبال عبور از این مربی است اما خبر رسیده سرمربی سابق تیم ملی درواکنش به این پیشنهاد هیچ واکنشی از خود نشان نداده و استقبالی از آن نکرده است.

به نظر می‌رسد دل اسکوچیچ از فدراسیون فوتبال به خاطر گرفتن شانس حضور در جام جهانی شکسته است و دیگر نمی‌خواهد با فدراسیون فوتبال همکاری کند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار