ببینید| بازیکن استقلال روی دوش پهلوان ایرانی به زیارت حرم حضرت عباس رفت

بازیکن استقلال با رسیدن به ایام اربعین همراه با برخی از ورزشکاران برای زیارت حرم امام حسین (ع) راهی کربلا شده است.

ببینید| بازیکن استقلال روی دوش پهلوان ایرانی به زیارت حرم حضرت عباس رفت

به گزارش زنهار؛ سبحان خاقانی بازیکن جوان استقلال در تمرینات تابستانی و پیش از آغاز فصل با یک مصدومیت سنگین مواجه شد. وینگر استقلالی ها که امید زیادی داشت با حضور ساپینتو به ترکیب اصلی سرمربی پرتغالی راه پیدا کند با آسیبی که از ناحیه رباط صلیبی دید نیم فصل اول لیگ برتر را از دست داد تا همچنان دور از تمرینات گروهی مشغول پیگیری کارهای درمان خود باشد.

این بازیکن اما با رسیدن به ایام اربعین  با وجود مصدومیت خود همراه با برخی از ورزشکاران برای زیارت حرم امام حسین راهی کربلا شده است. در همین خصوص ویدویی جالب توجه از بازیکن استقلال منتشر شده است که او همراه با یکی دیگر از ورزشکاران به زیارت حرم حضرت ابوالفضل( ع) رفته است.

در این ویدیو جابر صادق‌زاده قهرمان کشتی پهلوانی که به همراه کاروان ورزشکاران ایرانی در پیاده روی اربعین حضور یافته بود، سبحان خاقانی بازیکن باشگاه استقلال تهران را روی دوش خود به حرم می برد.

خاقانی پیش از آغاز فصل قرارداد خود را با استقلال تمدید کرده است و ساپینتو بعد از مصدومیتی که برای این بازیکن اتفاق افتاد به او امیدواری داد تا با پیگیری مصدومیت خود بازگشت زودهنگام به استقلال داشته باشد.

خاقانی از بازیکنانی است که در زمان حضور محمود فکری در استقلال به ترکیب این تیم راه پیدا کرد و علی رغم اینکه در تابستان امسال پیشنهادات زیادی از تیم های لیگ برتری دریافت کرده بود اما ترجیح داد قرارداد خود را با آبی ها تمدید کند و در این تیم ماندگار شود.

حالا باید متظر ماند و دید این بازیکن که قرار است نیم فصل دوم به استقلال بازگردد چه شرایطی بعد از پشت سر گذاشتن این مصدومیت سخت خواهد داشت. آبی ها در خط میانی با ترافیک بازیکن مواجه هستند و خاقانی کار سختی برای راه یافتن به ترکیب استقلال در بازگشت به این تیم دارد.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار