بمب پرسپولیس، زنگ خطر را به صدا درآورد

سعید صادقی در هفته پنجم، بهترین بازی یک بازیکن پرسپولیس در این فصل را به نمایش گذاشت

بمب پرسپولیس، زنگ خطر را به صدا درآورد

به گزارش زنهار، اوضاع پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم، هر هفته بهتر می‌شود و آن‌ها پس از صدرنشینی مشترک در هفته گذشته، این هفته توانستند به تنهایی در صدرجدول لیگ قرار بگیرند. پرسپولیس مقابل هوادار، بیشتر از بازی‌های گذشته گل زد و به‌جز پنالتی پرحاشیه دقایق پایانی، موقعیت چندانی به حریف نداد. نمایش این هفته پرسپولیس اما بیش از همه، به نام یک بازیکن گره خورده است. سعید صادقی، که نشان داد چرا پرسپولیسی‌ها برای خرید او تا این حد اصرار داشتند.

سعید صادقی در بازی با هوادار، روی هر 3 گل پرسپولیس تاثیرگذار بود. او با پاسی زیبا به دانیال اسماعیلی‌فر، پایه‌گذار گل اول پرسپولیس شد. گلی که با پاس اسماعیلی‌فر و ضربه تمام کننده یورگن لوکادیا به‌دست آمد. 2 گل بعدی پرسپولیس، گل‌سازی نداشت چون هر دوی آن‌ها را، صادقی با حرکتی پا به توپ و انفرادی زد. او توپ را برداشت و پس از جا گذاشتن مدافعان حریف، با 2 شوت به زاویه موافق، توانست پرگل‌ترین برد فصل پرسپولیس را رقم بزند. صادقی در دفاع هم، موثر ظاهر شد و با 5 عملکرد دفاعی، بعد از علی نعمتی دومین بازیکن تیمش بود. او بر اساس آمار «متریکا»، 7 بار هم در نبردها موفق بود که نشان از عملکردی فوق‌العاده دارد. صادقی در نهایت توانست نمره 8.94 را بگیرد. تا پیش از این مسابقه، هیچکدام از بازیکنان پرسپولیس نتوانسته بودند از مرز نمره 8 عبور کنند.

فضای بیشتر

پرسپولیس در بازی مقابل هوادار، فوتبال متفاوتی به نمایش گذاشت و برای اولین‌بار، مالکیت توپش از حریف کمتر بود. یکی از دلایل این سبک بازی، گل زودهنگامی بود که لوکادیا برای سرخپوشان زد. مالکیت بالاتر هوادار، فضای بیشتری هم برای ضد حملات در اختیار وینگرهای پرسپولیس گذاشت. صادقی که مقابل ذوب آهن با 77 لمس توپ نتوانست کمکی به تیمش بکند، این‌بار با 49 لمس توپ 2 گل زد و روی گل دیگر هم تاثیرگذار ظاهر شد. بعد از بازی مقابل فولاد، این کمترین لمس توپ صادقی در یک مسابقه این فصل بود.

تضمین جایگاه

خریدهای پرتعداد پرسپولیس در خط هافبک و حمله، جا را برای ستاره‌های این تیم تنگ کرده است. وحید امیری، با پایان مصدومیتش به ترکیب اصلی پرسپولیس برمی‌گردد و شیخ دیاباته هم، به زودی آماده بازی خواهد شد. با حضور آن‌ها در ترکیب پرسپولیس، بعضی از بازیکنان فعلی تیم باید آماده خروج از ترکیب باشند. سعید صادقی که در بازی‌های گذشته با وجود نمایش نسبتا خوب نتوانسته بود روی گل‌های پرسپولیس تاثیر بگذارد، با نمایش درخشان مقابل هوادار جایگاه مهمی برای خود نزد گل‌محمدی پیدا کرده است. جایگاهی که می‌تواند حضور او در ترکیب اصلی را تضمین کند و زنگ خطر را برای دیگر ستاره‌های تیم، به‌صدا درآورد.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار