رمزگشایی از سکوت لوکادیا/ پای یک سؤال خاص در میان است؟

مهاجم هلندی پرسپولیس پس از به ثمر رساندن دومین گل خودش برای پرسپولیس حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد!

رمزگشایی از سکوت لوکادیا/ پای یک سؤال خاص در میان است؟

به گزارش زنهار؛ ورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس در سومین بازی خود برای پرسپولیس موفق به ثبت دومین گل خود شد تا نشان دهد از کیفیت بالایی برخوردار است.

پس از مسابقه در حالی که او با خبرنگاران و میکروفون‌های آنها محاصر شده بود در پاسخ به اینکه چه احساسی دارد گفت: «من مصاحبه نمی‌کنم و اجازه مصاحبه ندارم!»

این در حالی بود که همین بازیکن دقایقی بعد با انتشار دو تصویر از خوشحالی پس از گل امروزش در کپشن پستش نوشت: «آنقدر فروتن هستم که می‌دانم از هیچکس بهتر نیستم فقط متفاوتم!»

شاید برای خیلی‌ها این پرسش پیش آمد که باشگاه پرسپولیس به لوکادیا توصیه کرده است با رسانه‌ها مصاحبه نکند اما این طور نیست!

یک منبع نزدیک به باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد: «یورگن لوکادیا به توصیه برخی از نزدیکان جدیدش در تهران تصمیم گرفته است مصاحبه نکند و این موضوع ربطی به باشگاه ندارد. ظاهرا به این مهاجم هلندی گفته اند که خبرنگاران ایرانی علاقمه به مطرح کردن سؤالات حاشیه ای داشته و ممکن است در مورد مبلغ قرارداد، دستمزد یا آپشن‌های قراردادت بپرسند. بنابراین بهتر است در جواب خبرنگاران کنجکاو ایرانی بگویی که اجازه مصاحبه نداری و...!»

اینکه سؤالات خبرنگاران ایرانی حاشیه ساز است یا مطلبی که خود لوکادیا در اینستاگرام منتشر کرده سؤالی است که جواب آن مشخص است اما رقم قرارداد همه بازیکنان از جمله یورگن لوکادیا در فوتبال ایران مشخص است و حداقل حدود آن لو می‌رود! بر همین اساس هم معمولا دوستان خبرنگار ما سؤالی در مورد دستمزد و قرارداد بازیکنان از آنها نمی‌پرسند چرا که همه چیز تقریبا مشخص است.

خود رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چندی پیش در شبکه سوم سیما و برنامه فوتبال برتر، درباره قرارداد یورگن لوکادیا گفت: «قرارداد یورگن لوکادیا دلاری است و  او را با مبلغی خیلی کمتر از ۲.۵ میلیون دلار آوردیم حتی از نصف هم کمتر بود. اگر به واسطه دلال‌ها با لوکادیا وارد مذاکره می‌شدیم مبلغ او تا یک و نیم میلیون دلار هم می‌رفت.»

پس از آن برنامه شنیده شد قرارداد پایه این بازیکن با پرسپولیس مبلغ ۹۰۰ هزار دلار بوده که ۱۰۰ هزار دلار حق ایجنت و ۳۰۰ هزار دلار آپشن نیز در قرارداد این بازیکن وجود دارد. به این قرارداد هم هیچ ایرادی وارد نیست همان طور که در پاری‌سن‌ژرمن، امباپه یک قیمتی دارد و اشرف حکیمی‌هم یک قیمت دیگر!

اینکه یورگن لوکادیا گران ترین یا یکی از گران ترین بازیکنان لیگ برتر محسوب می‌شود مهم نیست بلکه عملکرد فوتبالیست خارجی شاغل در لیگ برتر ایران اهمیت دارد که ظاهرا این مهاجم هلندی بازیکن تأثیرگذاری است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار