رسانه اروپایی: والیبال برزیل هیچ ترسی مقابل ایران نداشت!

تیم ملی والیبال ایران با قبول شکست ۳ بر صفر مقابل برزیل از مسابقات والیبال قهرمانی جهان حذف شد.

رسانه اروپایی: والیبال برزیل هیچ ترسی مقابل ایران نداشت!

به گزارش زنهار، تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان  به مصاف برزیل رفت و با حساب سه بر صفر (۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ ) شکست خورد تا به این ترتیب ایران از صعود به یک چهارم نهایی این رقابت‌ها بازبماند و حذف شود. 

رسانه اروپایی ورد آف والی در خصوص این رقابت نوشت: برزیل بدون لوکارلی ایران را شکست داد! برزیل در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جهان مقابل ایران به پیروزی رسید تا این تیم در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف رقیب همیشگی خود یعنی آرژانتین برود. 

این رسانه اروپایی ادامه داد: در بازی برزیل با ایران، رنان دال زوتو، سرمربی والیبال برزیل می‌دانست که نمی تواند روی ریکاردو لوکارلی حساب کند. این بازیکن معروف برزیلی در تمرین روز دوشنبه در ساق پای راست خود احساس درد کرد. با خارج شدن ستاره والیبال برزیل از ترکیب این تیم به نظر نمی رسید برزیل غیبت یکی از ستاره هایش را احساس کند.

ورد آف والی ادامه داده است: باید گفت که بازیکنان آمریکای جنوبی عملا هیچ ترسی مقابل ایرانیان نداشتند. برزیل فقط در مقاطعی در ست سوم از امتیازات عقب بود اما در برابر فشار ایران ثابت قدم ماند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار